در گفتگو با العالم مطرح شد؛

نماینده عراقی: نشست پارلمان بی ارزش است!

شنبه 17 شهريور 1397 - 20:40

نشست پارلمان عراق با حضور حیدر عبادی نخست وزیر و شماری از وزیران در فضایی آکنده از تنش ادامه دارد و همگی بر لزوم ارائه خدمات و فراهم کردن مطالبات معترضان در بصره تاکید می کنند؛ نماینده استان صلاح الدین عراق اما تاکید کرد که نشست امروز پارلمان عراق بی ارزش است.

العالم . عراق

احمد جبوری در گفتگو با شبکه العالم گفت که نشست امروز پارلمان عراق به علت عدم امکان رای گیری نشستی بی ارزش است و بر حمایت از دولت عراق تاکید کرد!

وی افزود: دوره دولت فعلی به پایان رسیده است. نخست وزیر با مشکل مواجه شده است و این مشکل آن است که شهر بصره به اموال زیادی نیاز دارد و تخصیص این اموال از اختیارات و صلاحیت های نخست وزیر و یا وزرا نیست بلکه باید از سوی مجلس نمایندگان عراق مورد حمایت و تایید قرار گیرد.

جبوری خاطرنشان کرد که می بایست دولت تشکیل شود و یا حداقل ریاست مجلس نمایندگان به زودی تعیین شود تا مجلس نمایندگان از تصمیمات دولت حمایت کند و کارها در بصره آغاز شود. اما در نشست امروز فقط بررسی اوضاع صورت گرفت و اهالی بصره از بررسی وضعیت این شهر سودی نمی برند. مشکل در دشمنی میان استانداری ها و وزارتخانه ها در خصوص برخی اختیارات نهفته است و این مشکلی است که تمام استانهای عراق از آن رنج می کشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها