:نماینده مجلس سوریه تاکید کرد

عقب نشینی ترکیه از حمایت تروریست ها

عقب نشینی ترکیه از حمایت تروریست ها
دوشنبه 10 مهر 1391 - 15:37

العالم، دمشق - نماينده مجلس سوريه با اذعان به اين که ترکيه از حمايت گروه هاي تروريستي عقب نشيني کرده است، دليل اين اقدام را نااميدي ترکيه از پيروزي بر سوريه دانست.

"شريف شحاده" روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: گروه هاي تروريستي در سوريه جز تروريسم، زبان ديگري را نمي فهمند. تروریست ها هرگز نتوانستند بر دمشق، ريف دمشق و ديگر مناطق سوريه سلطه پيدا كنند و در دمشق و حمص سركوب شده اند و اكنون نيز در شهر حلب نیز شاهد شکست آنها هستیم.

نماینده مجلس سوریه، با تاکید بر این که ترکیه امید خود را به پیروزی بر سوریه، از دست داده است، تصريح كرد: قطر خواهان ورود نيروهاي نظامي به سوريه است، البته خود قطر و بسياري از كشورهاي دیگر مي دانند كه قدرت لازم را براي وارد كردن نيروهاي نظامي به سوريه ندارند، اما مي خواهد كه نيروهاي خارجي به ويژه نيروهاي آمريكايي را وارد سوريه شوند.

شحاده افزود: آمريكا نیز به علت اوضاع نابسامان نظامي، اقتصادي و اجتماعي خود، چنين توانايي را ندارد و بسياري از مسئولان آمريكايي به اين مساله اقرار كرده اند.

وي تاكيد كرد: قاطعيت نيروهاي ارتش سوريه در مقابله با تروريست ها، اوضاع را در سوريه تغيير خواهد داد و اكنون نیز به علت ثبات و پایداری مردم، مواضع بسیاری از طرف ها در قبال ارتش و مسئولان سوريه تغيير كرده است.

1-14:39



 



پربیننده ترین خبرها