فرمانده حشد الشعبی:

البغدادی از موشک های ایران جان سالم بدر برد

البغدادی از موشک های ایران جان سالم بدر برد
پنج‌شنبه 12 مهر 1397 - 19:23

المعموری، فرمانده حشد الشعبی از هلاکت سه سرکرده ارشد داعش در حمله موشکی ایران به شرق فرات و جان سالم بدر بردن ابوبکر بغدادی از این حمله خبر داد.

العالم - عراق

جبار المعموری یکی از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق در گفتگو با بغداد الیوم گفت: ابوبکر البغدادی سرکرده داعش از حملۀ موشکی ایران به شرق رود فرات سوریه جان سالم به در برده است.

وی تصریح کرد: ابوبکر البغدادی راهی شهر البوکمال بود تا در نشست سران داعش مشارکت کند؛ علی المشهدانی معاون البغدادی در این حمله به هلاکت رسید. طبق اطلاعات موجود، سه نفر از فرماندهان ارشد داعش در حمله موشکی ایران به هلاکت رسیدند. 

وی همچنین افزود: اصابت دقیق موشک های جمهوری اسلامی ایران بر مبنای نفوذ اطلاعاتی وسیعی صورت گرفت که در گروهک تروریستی داعش به وجود آمده است.

گفتنی است که یگان موشکی سپاه پاسداران بامداد سه شنبه نهم مهر در پاسخ به حادثه تروریستی 31شهریور ماه اهواز که منجر به شهادت 25 نفر شده بود، مقر پایگاه تروریست های تکفیری در شرق فرات (شرق سوریه) را هدف شش فروند موشک بالستیک زمین به زمین قرار داد، اقدامی که در نوع خود سومین عملیات موشکی برون مرزی در دو سال اخیر است.

خبرنگار العالم در سوریه پیش از این گزارش داده بود علی المشهدانی، سرکرده سرشناس داعش در حمله موشکی ایران به شرق فرات به هلاکت رسیده بود.

 

پربیننده ترین خبرها