آل خلیفه 7 بحرینی را به حبس ابد و زندان محکوم کرد/ دستگیری امام جماعت مسجد الخیف در آستانه اربعین

آل خلیفه 7 بحرینی را به حبس ابد و زندان محکوم کرد/ دستگیری امام جماعت مسجد الخیف در آستانه اربعین
سه شنبه 8 آبان 1397 - 08:02

دادگاه رژیم آل خلیفه بحرین هفت شهروند این کشور را به اتهام فعالیت های تروریستی به حبس ابد و زندان طولانی مدت محکوم کرد.

العالم ـ بحرین

به گزارش بامداد سه شنبه شبکه تلویزیونی اللؤلؤة بحرین، دادگاه بحرین روز دوشنبه دو نفر از این متهمان را به حبس ابد محکوم کرد.
دادگاه بحرین همچنین یک نفر دیگر از این متهمان را به 20 سال زندان و پرداخت جریمه نقدی، سه نفر را به 10 سال زندان و پرداخت جریمه نقدی و یک نفر را هم به 13 سال زندان و پرداخت جریمه محکوم کرده است.
دادستانی بحرین مدعی است که این هفت شهروند بحرینی به جرم تاسیس یک گروه تروریستی و آموزش نیرو برای انجام عملیات خرابکارانه در مناطق مختلف این کشور دستگیر شدند.
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه بحرین روز دوشنبه و در آستانه اربعین شیخ عیسی مؤمن امام جماعت مسجد الخیف واقع در منطقه الدیر بحرین را دستگیر کردند.
به گزارش ایرنا، بحرین از 14 فوریه 2011 ( 25 بهمن 1390) صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کارآمدن دولتی منتخب و آزادی زندانیان سیاسی کشورشان هستند.
ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است. رژیم آل خلیفه همچنین صدها نفر را سلب تابعیت کرده است.
گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها