تشییع باشکوه شهدای القسام + تصاویر

تشییع باشکوه شهدای القسام + تصاویر
دوشنبه 21 آبان 1397 - 16:55

پیکر ۷ شهید شاخه نظامی حماس بر روی دستان گروه کثیری از مردم نوار غزه تشییع شد.

العالم _ فلسطین اشغالی

امروز مراسم تشییع‌ پیکر هفت عضو گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس که در درگیری یکشنبه شب (دیشب) با کماندوهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیدند، برگزار شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، مراسم تشییع از بیمارستان اروپایی در خانیونس به سمت مسجد «حمزه» در این شهر آغاز شد و در مقبره‌ای در شرق خانیونس دفن شدند.

حماس اعلام کرد رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل آنچه رخ داده را بر عهده دارد، ورود به غزه «تفریح و گردش» نیست و نظامیان صهیونیستی که وارد آن می‌شوند کشته یا اسیر می‌شوند.

حماس در ادامه تأکید کرد حق خود را برای پاسخ به این جنایات محفوظ می‌داند.گردان‌های «ناصر صلاح‌الدین» هم اعلام کرده‌اند که خون شهدا به هدر نخواهد رفت.

گردان‌های القسام هم طی بیانیه‌ای اعلام کرد دشمن صهیونیستی دنبال انجام عملیاتی بزرگ بوده اما موفق نشده است.

«ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت هم گفت اطلاعات موثقی درباره هدف این عملیات وجود دارد اما فاش نخواهد شد.

وی افزود: ما به اطلاع میانجی‌ها رسانده‌ایم که مقاومت به این جنایت اشغالگران حتما پاسخ خواهد داد. اتاق عملیات مقاومت در حال بررسی ساز و کارها و نحوه پاسخ به جنایت مذکور است.

«سرایاالقدس» شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد مقاومت سیلی محکمی به نیروهای صهیونیستی زد و خسارت‌های بسیاری به آنها وارد کرد.

بیانیه اتاق عملیات گروه‌های فلسطینی

اتاق عملیات گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شکست عملیات بزدلانه صهیونیست‌ها توسط مقاومت گواهی دیگر بر آن است که مقاومت مهد آرزوهای ملت فسلطین و امین آن است.

در ادامه این بیانیه آمده است تلاش مشترک و متحد در شکست دادن عملیات دیروز، ارسال پیام قدرت و مبازره‌طلبی به دشمن است و تأکید می‌کند مقاومت، برای پاسخگویی بیدار و آماده است و می‌تواند درسی سخت به دشمن بدهد.

پربیننده ترین خبرها