ضعف آمریکا در همراه کردن مخالفان سوری

ضعف آمریکا در همراه کردن مخالفان سوری
يکشنبه 14 آبان 1391 - 08:15

بسياري از محافل سياسي درخواست آمريکا را براي تشکيل تشكلي گسترده از مخالفان سوري نشان‌دهنده ناتواني آن در همراه کردن مخالفان دولت سوريه مي دانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عمليات اعدام سربازان ارتش سوريه به دست افراد مسلح و فيلمبرداري از اين عمليات و پخش وقیحانه آن در اينترنت ، باعث واكنش‌هاي شديدي در مراكز تصميم گيري برخي كشورهاي غربي كه در حمايت از باندهاي تروريست مشاركت دارند شده است.

منابع آگاه به نقل از محافل سياسي در واشنگتن به نشریه المنار فلسطین گفتند: اين اقدامات خطرناك باعث شد بسیاری از محافل سیاسی در کشورهای حمایت‌کننده از این تروریست‌ها خواستار آن شوند که گروه‌های تروریستی به تدریج در سوریه کنار گذاشته شوند.

اين محافل درباره درخواست هيلاري كلينتون، وزیر امور خارجه آمریکا، برای تشکیل تشكلي گسترده از مخالفان سوري اعلام کردند: اين درخواست کلینتون نشان‌دهنده ناتواني آمريكا و همراهان آن در ايجاد مخالفاني است كه در هر روند سياسي آتي در سوريه قابل اعتماد باشند.

اين منابع افزودند: مخالفان سوري كه در خارج سوريه فعاليت مي كنند از هيچ تاثير واقعي و حمايت مردمي كه در هر نبرد سياسي آتي در خاك سوريه به نفع آنان باشد برخوردار نيستند.

این محافل سیاسی در کشورهای حامی تروریست‌ها بیم آن دارند که خانواده‌های افراد ترور شده در سوریه از طریق سازمان‌های قضایی بین‌المللی پیگردهای قانونی علیه کشورهای حامی این تروریست‌ها و باندهای جنایتکار آغاز کنند که در آن صورت این کشورها ممکن است با مشکل مواجه شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها