بیانیه جمعیت الوفاق همزمان با روز زن در بحرین:

نزدیک به 1000 نفر از زنان آزادی خواه بحرین در زندان های رژیم آل خلیفه به سر می برند

نزدیک به 1000 نفر از زنان آزادی خواه بحرین در زندان های رژیم آل خلیفه به سر می برند
شنبه 10 آذر 1397 - 23:15

همزمان با فرارسیدن روز زن در بحرین (یکم دسامبر) جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هم اکنون 994 فعال زن بحرینی که خواستار برقراری دموکراسی و عدالت اجتماعی و آزادی در این کشور هستند در زندان های آل خلیفه به سر می برند.

العالمبحرین

متن بیانیه جمعیت الوفاق بجرین، به طور اختصار چنین است:

 زن بحرینی  نمونه کامل و پیشرفته ای از مسئولیت پذیری آگاهانه و فعالانه است که  در ابعاد گسترده ای به نقشی که به عنوان یک شهروند در وطن، جامعه و خانواده دارد عمل می کند و زنان بحرینی با فعالیت در عرصه های مختلف به موفقیت های بی بدیل و چشم گیر ی دست یافتند اما اقدامات سرکوبگرانه  و تبعیض آمیز رژیم آل خلیفه بمثابه مانعی در مسیر پیشرفت و نوآوری زنان بحرینی محسوب می شود چنانکه شاهد آن هستیم بر اثر این سیاست های مغرضانه و تبعیض آمیز هزاران نفر از زنان فارغ التحصیل آکادمیک از بازار کار رانده و محروم شده اند...

از آغاز انتفاضه مردمی در بحرین تاکنون 994 نفر از زنان آزادیخواه بحرینی در زندان های آل خلیفه به سر می برند، زنانی که تنها خواستار تحقق دموکراسی، عدالت و آزادی هستند. زنان بحرینی در معرض شدیدترین اقدامات سرکوبگرانه، ظالمانه و تبعیض آمیز رژیم آل خلیفه قرار دارند و هر فعالیت  آزادی خواهانه زن بحرینی با بدترین شکنجه ها و اسارت در زندان های آل خلیفه مواجه است.

 در دوره اخیر شاهد آن هستیم که رژیم آل خلیفه با ایجاد یک سلسله اقدامات رعب آور سعی در هراس افکنی در میان جامعه دارد که به عنوان نمونه می توان به هجوم نظامیان رژیم آل خلیفه به منزل یک خانواده بحرینی در منطقه الدراز و بازداشت سه نفر از دختران این خانواده  به نام های فاطمه، ایمان و آمال در نیمه های شب اشاره کرد. سلب تابعیت از برخی مادران  پدران  بحرینی بدون توجه به وضعیت کودکان این افراد از جمله دیگر اقدامات وحشیانه رژیم آل خلیفه علیه زنان  بحرینی محسوب می شود.

 

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها