شش کشته و دوازده زخمی از غیر نظامیان در حمله ائتلاف سعودی به یمن

شش کشته و دوازده زخمی از غیر نظامیان در حمله ائتلاف سعودی به یمن
يکشنبه 18 آذر 1397 - 20:55

همزمان با برگزاری گفت‌و‌گوهای صلح یمن در سوئد، نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن شش غیرنظامی را کشته و دوازده تن دیگر را زخمی کردند.

العالم - یمن

بر اثر حملات هوایی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی-اماراتی در استان الحدیده یمن در 24 ساعت گذشته، شش غیر نظامی کشته و دوازده غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

به گزارش شبکه المسیره، نیروهای همسو با ائتلاف سعودی-اماراتی با 143 گلوله خمپاره روستاهای «الزعفران» و «الشیخ» را در شهرستان الدریهمی هدف قرار دارند و جنگنده‌های سعودی نیز دو مرتبه منطقه «کیلومتر 16» را در این شهرستان بمباران کردند.

جنگنده‌های سعودی همچنین درب جنوبی فرودگاه الحدیده و منطقه «الجبانه» را چندین مرتبه بمباران کردند.

اما در شمال یمن، پهپادهای ائتلاف سعودی مراکز مخابراتی منطقه «بنی معین» در استان صعده را بمباران کردند. جنگنده‌های سعودی در شهرستان «باقم» پنج مرتبه و در شهرستان‌های «کناف» و «الملاحیظ» نیز پنج مرتبه مراکز مختلف نیروهای یمنی را بمباران کردند.

حملات 24 ساعت گذشته در حالی صورت گرفته است که هیأت یمنی صنعاء و هیأت مقیم ریاض، گفت‌و‌گوهای صلح سوئد را در استکهلم از روز پنج‌شنبه پیش می‌برند.

به گفته‌ «محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن، بعد انسانی، بازگشایی فرودگاه صنعاء، مهار بحران اقتصادی و چارچوب سیاست کلی و تبادل اسرا، مسائل مورد بحث طرفین در روزهای گذشته بوده است.

پربیننده ترین خبرها