قیمت دلار امروز 3 دی 97/ قیمت خرید تمام ارزها بالا رفت

قیمت دلار امروز 3 دی 97/ قیمت خرید تمام ارزها بالا رفت
دوشنبه 3 دی 1397 - 12:22

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۰ هزار و ۹ تومان تعیین شد.

العالم - ایران / اقتصادی

بعد از شتاب ریزش قیمت ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می کنند. دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را 10 هزار و 9 تومان و یک ریال، قیمت یورو را 11 هزار و 400 تومان و 2 ریال و قیمت پوند انگلیس را 12 هزار 685 تومان و 4 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار نسبت به دیروز 109 تومان، قیمت یورو 138 تومان و قیمت پوند 140 تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۱ هزار و ۷۳۳ تومان اعلام کرده اند.

گفتنی است، امروز در صرافی های دولتی، قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با 110 تومان افزایش نسبت به صبح دیروز 11 هزار و 750 تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو در صرافی‌های دولتی 11 هزار و 700 تومان اعلام شده است.

با اعلام قیمت امروز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی و البته آغاز معاملات صرافی های دولتی، مشخص شد که امروز قیمت فروش یورو مسافرتی بدون کارمزد ارزان تر از فروش یورو در صرافی های دولتی است ولی با احتساب کارمزد قیمت ارز مسافرتی هم برابر با ارز صرافی های دولتی می شود.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها