بهترین گوشی‌های سال 2018 به همراه قیمت

بهترین گوشی‌های سال 2018 به همراه قیمت
چهارشنبه 5 دی 1397 - 19:37

سال 2018 نیز کم کم به انتها می‌رسد و زمان خوبی هست که بهترین گوشی‌های امسال را بار دیگر بررسی کنیم. رقابت بین سازندگان گوشی به قدری زیاد شده است که از لحاظ کیفی پرچمداران هر برندی حرفی برای گفتن دارد. امسال برای اولین بار فروش گوشی هواوی در دنیا از اپل پیشی گرفت که به نوبه خود خبر بسیار بحث برانگیزی هست.

العالم - گوناگون

سال 2018 نیز کم کم به انتها می‌رسد و زمان خوبی هست که بهترین گوشی‌های امسال را بار دیگر بررسی کنیم. رقابت بین سازندگان گوشی به قدری زیاد شده است که از لحاظ کیفی پرچمداران هر برندی حرفی برای گفتن دارد. امسال برای اولین بار فروش گوشی هواوی در دنیا از اپل پیشی گرفت که به نوبه خود خبر بسیار بحث برانگیزی هست.

بهترین گوشی‌های سال 2018 را بر اساس تست و رنکینگ تحلیلگران موبایل، به ترتیب زیر معرفی شده‌اند:

1-سامسونگ گلکسی s9 plus

بدون شک بهترین گوشی امسال برای طرفداران اندرویید با اختلاف، سامسونگ گلکسی s9 plus هست. این گوشی بهترین‌ اسکرین و دوربین 2018 و بسیاری از فیچرهای فوق‌العاده را یک جا دارد. البته تنها نقطه ضعف این گوشی نسبت به سایر فیچرهای فوق‌العاده اش ، باتری نسبتا ضعیف آن است. البته باتری این گوشی به تنهایی معیارهای قابل قبول را دارد فقط در مقایسه با دوربین و اسکرین و سایر امکانات، از سامسونگ انتظار میرفت که در باتری این گوشی نیز سنگ تمام بذارد.

این گوشی در اوایل عرضه به بازار که اسفند ماه سال 96 بود، زیر 5 میلیون در بازار معامله میشد. به دنبال افزایش نرخ ارز و معاملات هیجانی میانگین قیمت این گوشی در بازار به 12.5 میلیون نیز رسید! خوشبختانه پس از فروکش هیجان ارز، هم اکنون قیمت این گوشی در بازه 8.5 الی 9 میلیون در بازار عرضه می‌شود. در زیر قیمت سامسونگ گلکسی s9 پلاسدر فروشگاه‌های ترب را می‌بینید:

2-سامسونگ گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 9 یکی از بهترین گوشی‌های سال 2018 و یکی از گران‌ترین ها بود. البته قیمت این گوشی ارزش اسکرین فوق‌العاده و باتری بسیار قوی و دوربین تحسین برانگیز و بسیاری از امکاناتی عالی که برای اولین بار سامسونگ در این گوشی عرضه کرده است را دارد.

عرضه این گوشی به بازار همزمان با افزایش نرخ ارز در بازار شد که در حتی در بازه‌ای از مهر ماه، مدل 512 گیگ این گوشی تا 20 میلیون در بازار معامله شد که در پی کاهش اخیر نرخ ارز، قیمت آن نیز در بازار متعادل شده است.

3-هواوی میت 20 پرو

این گوشی به عقیده بسیاری از تحلیلگران تکنولوژی موبایل، بهترین گوشی هواوی تا به امروز هست. که امتیاز المان‌های طراحی، عملکرد و قدرت را در قابل قبولی از سوی تحلیلگران دریافت کرده است.

بهترین فیچرهای این گوشی، اسکرین بسیار عالی و دوربین سه گانه آن معرفی شده است. عمر باتری این گوشی در مقایسه با پرچمداران مشابه بالاتر بوده و یک و نیم روز از سوی تسترها اعلام شده است. تنها ایرادهایی که به این گوشی فوق‌العاده وارد شده است، قیمت نسبتا بالای آن و UI به نسبت ضعیف تر این گوشی گزارش شده است. به خصوص UI که اکثر تحلیلگران توافق دارن که جا برای بهتر شدن دارد.

4-آیفون ایکس اکس / آیفون ایکس اکس مکس

این گوشی نسخه بهبودیافته نسخه آیفون ایکس که قواعد بازی اسمارت فون را سال گذشته به هم زد، است. از فیچرهای بهبود یافته این ایفون نسبت به آیفون ایکس، سرعت بیشتر کار با اسکرین و قدرت بیشتر گوشی است. دوربین دوآل هردو آیفون به کمک مود HDR عکس‌های شفافتر و با کیفیت فوق‌العاده می‌گیرند که نسبت به آیفون ایکس به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. تنها معایب این سری را می‌توان تغییر نکردن عمر باتری نسبت به آیفون ایکس دانست. به طوری هر شب باید این گوشی را به شارژر وصل کنید چون به احتمال زیاد کل روز بعدی را دوام نخواهد آورد.

5-هوآوی p20 pro

یک گوشی پرچمدار فوق‌العاده با دوربین سه‌گانه تمام عیار

گوشی هوآوی p20pro یکی از بهترین گوشی‌های برند هوآوی تا به امروز هست و اینطور به نظر می‌رسد که به مدت طولانی جز 5 گوشی برتر باقی بماند.

فیچرهایی که این گوشی را با اختلاف از بقیه اسمارت فون‌های تاپ متمایز می‌کند، عمر فوق‌العاده باتری این گوشی و دوربین‌های بسیار عالی آن است. باتری این گوشی با استفاده متوسط، یک و نیم روز دوام خواهد آورد که به نوبه خود عالی هست. بارزترین تمایز این گوشی مطمئنا دوربین فوق‌العاده آن به دلیل رزولوشن عالی و نرم‌افزاراهای تثبیت و ویرایش عکس آن است. از معایب این گوشی نیز شاید، رزولوشن ضعیفتر اسکرین نسبت به سایر رقبای هم رده هست.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها