شب‌ها به جاده چالوس نروید

شب‌ها به جاده چالوس نروید
شنبه 8 دی 1397 - 17:11

رییس پلیس راه البرز با اشاره به انسداد شبانه محور کرج – چالوس تا بیست اسفند ماه، از رانندگان درخواست کرد در این زمینه با ماموران پلیس راه و راهداری همکاری و برای تردد به شمال کشور از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

العالم ـ ایران

سرهنگ رضا گودرزی، رییس پلیس راه البرز، گفت: محور کرج – چالوس تا 20 اسفند از شنبه تا سه شنبه‌های هر هفته مسدود می‌شود.

وی با بیان این که انسداد شبانه محور کرج – چالوس از این هفته آغاز شده ادامه داد: بر این اساس از ساعت ۱۰ شب تا پنج صبح شنبه تا سه شنبه هر هفته شاهد انسداد این محور خواهیم بود. این انسداد شبانه به دلیل تثبیت سقف تونل شماره پنج جاده کرج -چالوس به وجود آمده و پس از پایان عملیات، به اتمام می‌رسد.

سرهنگ گودرزی گفت: در این بازه زمانی از رانندگان درخواست می‌شود ضمن همکاری با ماموران پلیس راه و راهداری برای تردد به شمال کشور از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از رفع انسداد محور کرج – چالوس پس از ریزش بهمن خبر داده و شب گذشته گفته بود: ساعتی پیش شاهد ریزش بهمن در پیچ سرهنگ بودیم.
به گفته وی، در کنار ریزش بهمن، در محدوده پل خواب هم ریزش کوه اتفاق افتاده بود که هر دوی این حوادث باعث انسداد محور کرج – چالوس شدند که با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها