مادورو مصمم است تا پایان دوره اش در قدرت بماند

مادورو مصمم است تا پایان دوره اش در قدرت بماند
جمعه 5 بهمن 1397 - 12:35

رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرده است هیچ چیز مانع از ادامه حکومت وی نخواهد شد و او تا پایان دوره ریاست جمهوری اش در مسند قدرت باقی خواهد ماند.

العالم- آمریکا

به نقل از اسپوتنیک ، نیکلاس مادورو با اعلام این خبر گفت همچنان از حمایت مردم و ارتش برخوردار است و کشور او به همه تعهداتش عمل خواهد کرد. نیکلاس مادورو که در دهم ژانویه امسال سوگند ریاست جمهوری را به جای آورده است تاکید کرد تا سال دو هزار و بیست و پنج، پایان دوره ریاست جمهوری اش از سمت خود کناره گیری نخواهد کرد. وی افزود با قوت تمام در همه سال هایی که دوره ریاست جمهوری اوست وظایف ریاست جمهوری اش را انجام خو اهد داد.
نیکلاس مادورو اطمینان خاطر داد که وی از هیچ کدام از تعهدات کشورش صرف نظر نخواهد کرد. رئیس جمهوری ونزوئلا بر اهیمت عدالت برای حفظ صلح در کشورش تاکید کرد. وی تاکید کرد وجود عدالت در کشور زمینه ساز وجود صلح در آن است. برای آنکه حالت اجتماعی کشور ادامه داشته باشد باید عدالت و جمهوری در کشور ادامه داشته باشد.نه جمهوری نه وطن از دست نخواهند رفت.
نیکلاس مادورو آمریکا را به راه اندازی کودتا در کشورش متهم کرده و در همین راستا نیز روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطع کرده است. دولت ونزوئلا 72 ساعت به دیپلمات های آمریکایی مهلت داده است تا خاک این کشور را ترک کنند.

پربیننده ترین خبرها