بازی جدید دستگاه جاسوسی انگلیس، سیا و موساد علیه برنامه هسته ای ایران/ ادعای انتقال عامل ترور احمدی روشن به آمریکا

بازی جدید دستگاه جاسوسی انگلیس، سیا و موساد علیه برنامه هسته ای ایران/ ادعای انتقال عامل ترور احمدی روشن به آمریکا
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 13:18

دشمنان قسم خورده کشورمان که همواره مترصد فرصتی برای دسیسه علیه ایران اسلامی هستند، این بار در روز جشن چهل سالگی انقلاب، ادعا کرده اند که عامل ترور و شهادت مصطفی احمدی روش دانشمند هسته ای کشورمان را با همکاری دستگاه های جاسوسی انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی از تهران به آمریکا منتقل کرده اند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

مقامات آمریکایی که به صراحت اعلام کرده بودند ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید و آنها با حضور در ایران تا قبل از 22 بهمن 1397 نظام اسلامی را ساقط خواهند کرد، حالا که متحمل شکست مفتضحانه شده اند، سناریوی جدید رسانه ای علیه کشورمان به راه انداخته اند تا بتوانند بر حقارت این شکست سرپوش بگذارند.

در همین خصوص روزنامه انگلیسی "ساندی اکسپرس" ادعا کرده که سازمان های جاسوسی انگلیس، آمریکا و اسرائیل، عامل شهادت مصطفی احمدی روشن که از او به عنوان یک دانشمند هسته ای ایران نیز یاد کرده اند، را به انگستان و سپس به آمریکا منتقل کرده اند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک ادعای روزنامه ساندی اکسپرس را منتشر کرده که می گوید: سازمان های جاسوسی انگلیس، آمریکا و اسرائیل در عملیاتی مشترک یک دانشمند هسته ای ایران را به همراه پناهجویان و به وسیله یک قایق بادی از طریق کانال مانش به انگستان منتقل کردند.
روزنامه "ساندی اکسپرس" مدعی شده، این فرد 47 ساله که دارای اطلاعات برنامه هسته ای ایران است را با بهره‌گیری از موج اخیر پناهجویانی که در جستجوی رسیدن به بریتانیا هستند، وارد این کشور کردند.
منبع این خبر در عین حال نوشته، او در به شهادت رساندن "مصطفی احمدی روشن" دانشمند ایرانی، معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز در سال 2012 دست داشته است.
ادعا شده که خارج کردن این فرد از ایران از ماه اکتبر، به دلیل ترس از لو رفتن وی آغاز شده است.

پربیننده ترین خبرها