گردان‌های القسام: عادی‌سازی با اسرائیل خنجر به پشت مقاومت ملت فلسطین است

گردان‌های القسام: عادی‌سازی با اسرائیل خنجر به پشت مقاومت ملت فلسطین است
شنبه 27 بهمن 1397 - 23:11

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به منزله وارد کردن خنجر به پشت ملت فلسطین دانست.

العالم _ فلسطین اشغالی

"ابوعبیده" سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام گفت که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خنجر به پشت ملت فلسطین است آنهایی که به سرزمین خود پایبند هستند و از ده‌ها سال قبل از هویت عربی و اسلامی فلسطین دفاع می کنند.

وی تاکید کرد که عادی‌سازی خیانت به خون هزاران شهید فلسطینی است و تاریخ کسانی را که برای مشروعیت دادن به رژیم جعلی و غاصب تلاش کردند لعنت خواهد کرد.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام از آحاد امت اسلامی خواست که از طریق حمایت‌های مالی، سیاسی و فرهنگی از مقاومت به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند.

ابوعبیده گفت که مقاومت ضامن خنثی کردن توطئه‌های طراحی شده برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پیامدهای فاجعه بار آن برای آینده امنت فلسطین و مقدسات ما است.

هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت روز گذشته برخی رژیم های عرب را از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برحذر داشت و از آغاز کمپینی توییتری برای تاکید بر خیانت آمیز بودن عادی سازی روابط با این رژیم خبر داد.

این هیئت همچنین خواهان مشارکت در کمپینی با هشتگ " # التطبیع -خیانة " (عادی سازی خیانت است) شد که از امروز شنبه راه اندازی می‌شود.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها