جزئیات عملیات "حد السیف" از زبان سخنگوی گردانهای قسام + ویدئو

شنبه 22 دی 1397 - 22:30

گردان های قسام شاخه نظامی حماس از جزئیات عملیات حد السیف که رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد، پرده برداشت.

العالم . فلسطین اشغالی

مقاومت فلسطین با انجام عملیات "حد السیف"(لبه شمشیر)، در نوامبر گذشته، عملیات نفوذ گسترده نظامیان اسراییلی به شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را ناکام گذاشتند.

ابوعبیده سخنگوی گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: مقاومت در غزه طی این عملیات به برخی دستگاه های فناوری که حاوی اسرار مهمی بودند، دست یافتند.

وی اعلام کرد که نیروهای مقاومت توانستند به رمز و راز این عملیات دست یابند و نام اعضای این گروه اسراییلی و نقش های آنها را کشف کنند. مبارزان تلاش کردند برخی از اعضای یگان ویژه اسراییلی را دستگیر کنند؛ اما صهیونیست ها شروع به تیراندازی کردند.

ابوعبیده افزود: رژیم اشغالگر از بیشترین امکانات خود برای نجات یگان ویژه اش در نوار غزه استفاده کرد در این راه به بمباران بی هدف روی آورد و از هواپیماها نیز استفاده کرد.

سخنگوی گردانهای قسام با بیان اینکه یگان ویژه صهیونیست ها چندین عملیات در کشورهای مختلف عربی و اسلامی انجام داده بود، تاکید کرد: آنچه که منتشر شد بخشی از آن چیزی بود که واحد اطلاعات گردان های قسام به دست آورده است.

وی گفت: ارتش رژیم اشغالگر احساس نگرانی شدید خواهد کرد؛ زیرا آنچه که به دست آمده است، اسناد و مدارکی راهبردی در عرصه مقابله تمام عیار با رژیم اشغالگر محسوب می شود.

پربیننده ترین خبرها