راهپیمایی های گسترده در یمن/ برائت از خائنان یمنی و حمایت از فلسطین + فیلم

يکشنبه 28 بهمن 1397 - 19:25

امروز یکشنبه سراسر یمن در پاسخ به درخواست عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن راهپیمائی های گسترده ای برگزار کرده و بر برائت از خائنان تاکید کردند.

العالم - يمن

عبدالملک الحوثی در بیانیه ای، نشست ورشو را یکی از طرح های توطئه آمیز علیه ملت دانست .

وی با اشاره به حضور خالد الیمانی وزیر امور خارجه عبدربه منصور هادی در کنار بنیامین نتانیاهو گفت : حضور نماینده خائنان مزدور چهره بسیار فضیحت بار و شرم آور است .

الحوثی با تاکید بر آمادگی برای برقراری صلح و اجرای توافق سوئد ، از مخالفت های طرف دیگر با توافق، انتقاد کرد.

میلیون ها شهروند یمنی در بیش از 20 میدان در شهرهای یمن برای مشارکت در راهپیمائی هایی با عنوان " برائت از خائنان " مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کردند.

در صنعا پایتخت یمن نیز راهپیمائی های بزرگی با عنوان برائت از خائنان برگزار و تظاهرکنندگان بر پایبندی خود بر مساله فلسطین و قدس تاکید کردند.

ساکنان استان تعز نیز در سه میدان جمع شدند.

تظاهرکنندگان در استان حجه ،الامان،کحلان،کحلان الشرف ،تهامه ،مربع عاهم و افلح الشام تجمع کردند.

ساکنان استان البیضاء نیز در این شهر و رداع دست به تظاهرات زدند.

شهروندان یمنی در استان المحویت برای مشارکت در راهپیمائی "برائت از خائنان " در میدان این شهر تجمع کردند.

تظاهرکنندگان در شهر عمران، در قفله عذر استان عمران و شهر ذمار،شهر اب نیز تجمع کرده و راهپیمائی های مشابهی در استان های الجوف،الضالع ،الحدیده ،تعز و اب دست به تظاهرات زدند.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله نیز دیروز با صدور بیانیه ای از شهروندان یمنی خواست تا برای تاکید بر برائت از خائنان منافق و ایستادگی بر مواضع اصولی خود و ایستادگی برای مقابله با متجاوزان در راهپیمائی های گسترده شرکت کنند.

پربیننده ترین خبرها