وزیر ارتباطات رژیم صهیونیست: سران لیکود نازی و مافیا هستند

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیست: سران لیکود نازی و مافیا هستند
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 21:26

کانال 13 رژیم صهیونیستی تاکید کرد که وزیر ارتباطات این رژیم در پی حذف شدن از فهرست نامزدهای انتخابات آینده، با حمله به حزب لیکود، سران آن را ‘نازی و مافیا’ توصیف کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

ایوب قرا از مردم شهرک دالیه الکرمل است که خود را یک 'دروزی صهیونیست' می داند، وي وارد مقر حزب ليکود شد تا از علت مخالفت با درخواستش برای بازنگری و تجدید نظر در نتایج انتخابات داخلی حزب مطلع شود.

اما این نتیجه قابل پیش بینی بود؛ زیرا پیش از این برخی خبرها در روزنامه ها درز شده بود مبنی بر اینکه نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر و رییس حزب لیکود خواهان ترور سیاسی ایوب قرا به خاطر برخی مواضعش شده بود.

دو هفته پیش و قبل از انتخابات مقدماتی در داخل حزب لیکود، ایوب قرا به دنبال درز این اخبار گفت که 'روابط دوستانه و صمیمانه اش با نتانیاهو تغییر نکرده است. من تنها کسی هستم که نتانیاهو به من وعده وزارت در کابینه آتی داده است و پیام ترور سیاسی ساخته و پرداخته برخی متقلبان در این حزب است که می خواهند به برخی شخصیتها ضربه بزنند'.

وی همچنین گفت که 'تا آخر عمر به نتانیاهو وفادار خواهد ماند و هیچ کسی نمی تواند میان من و او اختلاف افکند'. اما نتایج انتخابات مقدماتی صحت آن افشاگری ها را نشان داد.

حزب لیکود پیش از این هرگونه تجدید نظر در نتایج انتخابات از سوی «قرا» را رد کرد؛ ایوب قرا به دورویی و نفاق در داخل نهادهای رژیم و حتی در داخل طائفه خودش متهم است. وی در یک بحث و گفتگویی در لیکود، سران این حزب را نازی و مافیا توصیف کرد.

پربیننده ترین خبرها