تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

ضربه شست یمنی ها به سعودی ها/ هلاکت و مجروحیت دهها مزدور سعودی در شمال یمن

ضربه شست یمنی ها به سعودی ها/ هلاکت و مجروحیت دهها مزدور سعودی در شمال یمن
يکشنبه 12 اسفند 1397 - 14:29

دهها مزدور و متجاوز وابسته به عربستان سعودی در حملۀ موشکی نیروهای یمنی به مواضع آنها در صحرای شهر میدی در مرز یمن با استان جیزان عربستان کشته یا زخمی شدند.

العالم - یمن

یحیی سریع سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز یکشنبه اعلام کرد : بیش از 80 مزدور و متجاوز درپی اصابت یک موشک بالستیک از نوع "بدر پی – 1" به مواضع آنها در صحرای میدی نزدیک استان جیزان عربستان به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

سریع افزود : مزدوران سعودی پیش از حملۀ موشکی نیروهای یمنی ، خود را برای پیشروی و نفوذ به مناطق حیران و حرض آماده می کردند. حملۀ موشکی به دقت اجراء شد زیرا دهها آمبولانس دشمن کشته ها و زخمی ها را به استان جیزان منتقل می کرد و انواع هواپیماهای دشمن نیز بر فراز منطقه به پرواز درآمده بود.

سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد : حملۀ موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن باعث وحشت شدید متجاوزان شده است و ضربه سنگینی به آنها زده است.

سریع گفت : این حملۀ موشکی دست گرمی بیش نبود زیرا ارتش و کمیته های مردمی یمن خود را برای وارد کردن ضربات سنگین تر و دردناک تر در چند روز آینده آماده می کنند و متجاوزان و مزدوران بدانند که از حملات زمینی و هوایی قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی در امان نخواهند بود.

پربیننده ترین خبرها