عملیات قهرمانانه نیروهای یمنی در جبل صرواح + ویدئو

شنبه 25 اسفند 1397 - 17:57

نیروهای مشترک یمنی چندین موشک زلزال 1 به محل تجمع مزدوران ارتش سعودی در جیزان و نیز مواضع آنها در مارب شلیک کردند. نیروهای یمنی همچنین به مواضع ائتلاف سعودی در صرواح یورش بردند و چندین تلاش نیروهای عربستانی در جیزان و عسیر را ناکام گذاشتند.

العالم . یمن

ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک زلزال یک به محل تجمع مزدوران ائتلاف سعودی در اردوگاهی در جبهه جدعان در شهر صرواح درمارب شلیک کردند که با دقت تمام به هدف اصابت کرد.

نیروهای یمنی دست به عملیات ویژه ای علیه مواضع مزدوران سعودی در منطقه راهبردی کوه هیلان در صرواح زدند؛ آنها موفق شدند کوه هیلان را به طور کامل از مزدوران پاکسازی کنند.

نیروهای یمنی چندین موشک زلزال 1 به مواضع و استحکامات ارتش سعودی در جبهه واقع در منطقه جبل النار در جیزان جنوبی در عربستان شلیک کردند که با دقت به اهداف خود اصابت کرد.

در درگیری های شدید میان نیروهای یمنی و نیروهای سعودی و مزدوران آنها در جبل قیس در جیزان به شکست نیروهای سعودی انجامید و خسارتهای گسترده جانی و تجهیزاتی به آنها وارد کرد.

به دنبال تلاش نیروهای ارتش سعودی برای نفوذ به منطقه الربوعه در عسیر و بازپس گیری مواضع خود که اینک تحت کنترل نیروهای یمنی است، صدای خمپاره ها و شلیک گلوله طنین انداز شد؛ در این درگیری ها دهها کشته و زخمی در صفوف ائتلاف برجای ماند.

پربیننده ترین خبرها