تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

ضربه شست یمنی ها به متجاوزان/ هلاکت بیش از 90 نیروی ائتلاف سعودی

ضربه شست یمنی ها به متجاوزان/ هلاکت بیش از 90 نیروی ائتلاف سعودی
پنج‌شنبه 8 فروردين 1398 - 22:45

نیروهای ائتلاف سعودی و اماراتی در ساعات گذشته هشت مرتبه تلاش کردند از خاک عربستان وارد یمن شوند که در تمامی آن‌ها شکست خوردند.

العالم _ یمن

سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای یمنی در گزارشی از ۹۰ کشته و بیش از ۱۰۰ زخمی از نیروهای ائتلاف سعودی و اماراتی در ساعات گذشته خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری النجم الثاقب، او گفت که این تلفات از ائتلاف سعودی در جریان هشت بار تلاش آن‌ها برای نفوذ به سمت منطقه «باقم» در مرز با عربستان سعودی واقع شده است.

طبق گفته وی، نیروهای ائتلاف سعودی و اماراتی تلاش داشتند از سمت استان «عسیر» در عربستان سعودی وارد خاک یمن شوند که با مقابله نیروهای یمنی مواجه شدند.

سخنگوی نیروهای یمنی همچنین گفت که بیشتر کشته‌های ائتلاف سعودی در دو محور «آزال» و «علب» بوده است و هم اکنون بیمارستان‌های استان عسیر مملوء از زخمی‌ها و اجساد آن‌هاست که با بیش از ۱۵ آمبولانس به این مراکز منتقل شده‌اند.

یحیی سریع همچنین گفت که در عملیات نیروهای یمنی، از واحدهای توپخانه و تک تیراندازها استفاده شده است.

در همین حال شبکه المسیره نیز خبر از کمین موفقیت‌آمیز نیروهای یمنی در مسیر عناصر ائتلاف سعودی و اماراتی در استان حجه واقع در شمال غرب یمن خبر داد و نوشت که در این کمین سه خودروی ائتلاف متجاوز به یمن منهدم و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها