ارزیابی هنیه از برگزاری اولین سالگرد راهپیمایی بازگشت

ارزیابی هنیه از برگزاری اولین سالگرد راهپیمایی بازگشت
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 12:50

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از مشارکت گسترده مردم تحت محاصره نوار غزه در راهپیمایی بازگشت به مناسبت اولین سالگرد آن تقدیر کرد.

العالم - فلسطین

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد: تجمع گسترده فلسطینیان در مرزهای شرقی نوار غزه با وجود لشگرکشی رژیم صهیونیستی بیانگر بالاترین معانی مبنی اصرار و به چالش کشیدن (صهیونیست‌ها) و مبارزه طلبی است.

به گزارش سایت فلسطین الیوم، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم بزرگداشت شهید حبیب المصری در غزه تأکید کرد: روز شنبه (اولین سالگرد راهپیمایی بازگشت و روز زمین) از روزهای وحدت فلسطینیان و روز رویارویی با اشغالگران صهیونیستی به شمار می رود.

وی اظهار داشت: ملت فلسطین با در دست داشتن پرچم خود به پاخاستند تا تاکید کنند که دارای سرزمین و حقوق هستند و برای آزادی سرزمین و بازگشت به میهن خویش مبارزه می کنند.‎

هنیه خاطر نشان کرد: غزه حوادث و رویدادهای بزرگی را پدید می آورد و قدس و تمام فلسطین را یاری می کند. گسترش قدرت غزه تنها برای دفاع از خود نیست بلکه دفاع از قدس شریف و مسجدالاقصی و نیز اسیرانی است که با حملات وحشیانه نظامیان صهیونیستی به اسارت در آمده اند و هدف این رژیم شکستن اراده آهنین آنان است.‎

منبع: تسنیم

پربیننده ترین خبرها