روحانی انتصاب حجت الاسلام مروی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت

روحانی انتصاب حجت الاسلام مروی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت
شنبه 17 فروردين 1398 - 21:10

رییس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی از سوی رهبر معظم انقلاب به 'تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

العالم -ایران/ سیاسی

در متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی آمده است: انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به 'تولیت آستان قدس رضوی'را که نشان از صدق و تعهد،امانت داری و تداوم حسن اعتماد معظم له در سال های طولانی است، صمیمانه تبریک می گویم.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک انوار متبرک و مطهر آستان ثامن الائمه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) که همواره کعبه آمال ارادتمندان ائمه هدی (ع) است، نعماتی فراوان برای مسلمانان و شیعیان جهان به همراه داشته و تولیت آن آستان مبارک، و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آن حضرت؛ توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن مضجع شریف است.

رییس جمهوری در پیام تبریک خود افزود: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

در پیام روحانی آمده است: توفیق روزافزون را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال برای حجت الاسلام مروی مسالت دارم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها