با حضور دکتر علی عسکری؛

رونمایی از طرح‌های برون مرزی رسانه ملی/ فعالیت «العالم سوری» کلید خورد/ افتتاح خبرگزاری جهانی «ایران پرس»

رونمایی از طرح‌های برون مرزی رسانه ملی/ فعالیت «العالم سوری» کلید خورد/ افتتاح خبرگزاری جهانی «ایران پرس»
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 21:52

با حضور رییس رسانه ملی طرح‌های معاونت برون مرزی صدا و سیما از جمله ”شبکه العالم سوری“، خبرگزاری بین المللی «ایران پرس» و شبکه ماهواره‌ای «هوساتی وی» به بهره برداری رسید

العالم _ ایران

با حضور دکتر علی عسکری ”شبکه العالم سوری“ که حدود یک سال و دو سه ماه پخش آزمایشی آن آغاز شده بود به طور رسمی رونمایی شد.

نخستین خبرگزاری بین المللی ”ایران پرس“ نیز با هدف تامین و پوشش خبر‌های بین المللی و رقابت با خبرگزاری‌های بین المللی خارجی به طور رسمی آغاز به کار کرد. همچنین با رونمایی از شبکه ”هوسا تی وی“ نخستین بار از طریق تلویزیون قاره آفریقا زیر پوشش پخش ۲۴ ساعته ماهواره‌ای رسانه ملی قرار گرفت.

افتتاح چند پروژه معاونت برون مرزی رسانه ملی

در مراسم ­افتتاح «ایران پرس»، «هوساتی وی» و چند پروژه معاونت برون مرزی که با حضور معاون برون مرزی رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان برگزار شد، دکتر پیمان جبلی با اشاره به راه اندازی ایران پرس و افتتاح پروژه‌های جدید معاونت برون مرزی رسانه ملی گفت: شبکه العالم سوری که حدود یک سال و دو سه ماه از پخش آزمایشی آن می‌گذرد امروز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از آرزو‌های ما که محقق شده این است که نخستین بار از طریق تلویزیون در قاره آفریقا حضور داریم و هوساتی‌وی پخش ۲۴ ساعته خود را امروز آغاز می‌کند.

دکتر جبلی گفت: با توجه به اتفاقات این قاره به ویژه غرب آفریقا امیدواریم اتفاقات خوبی در این شبکه رقم بخورد.

معاون برون مرزی رسانه ملی افزود: از حمایت رئیس سازمان صدا و سیما تشکر ویژه دارم. این پروژه‌ها در سخت‌ترین شرایط سازمان صدا و سیما اتفاق افتاده است.

پربیننده ترین خبرها