خشم عربی از اظهارات توهین آمیز وزیر صهیونیستی

خشم عربی از  اظهارات توهین آمیز وزیر صهیونیستی
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 19:38

اظهارات توهین آمیز و نژادپرستانه وزیر دادگستری اسرائیل ضد مردم الجزایر، مراکش و تونس خشم مردم این کشورها را بر انگیخته است.

العالم _ فلسطین اشغالی

در همین چارچوب کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های شدیدی را به اظهارات این وزیر اسرائیلی نشان دادند.

یکی از کاربران اظهار داشت: سخنان آن صهیونیست مدال افتخاری بر سینه ی مردم کشورهای مغرب عربی- تونس، الجزایر، مراکش ولیبی است، اما مردم این کشورها باید هوشیار باشند زیرا صهیونیست ها کینه توزند و آن ها را تا زمان اجرای توطئه هایشان رها نخواهند کرد.

کاربران شبکه ی توییتر نقش برخی از رسانه های عربی مانند العربیه – متعلق به عربستان – را که "طرح ها و توطئه های اسرائیل را حمایت و در کشورهای عربی منتشر می کنند"، مورد انتقاد قرار دادند.

ترکی شلهوب در این راستا با نقل اظهارات وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نوشت: عن قریب است که العربیه و شبکه های همسو با آن این اظهارات را توجیه یا حتی تایید کنند.

برخی دیگر از کاربران نیز این پرسش را مطرح کردند که تا چه زمانی باید شاهد سکوت عرب ها در برابر تعرض صهیونیست ها به امت عربی باشیم.

هلال ناجی نیز اظهارات وزیر صهیونیست را ناشی از کینه توزی نسبت به مردم مغرب عربی دانست و نوشت به مردم این کشورها بویژه الجزایر افتخار می کنیم که هوادار فلسطین اند؛ بویژه مردم الجزایر که در همه ی تظاهرات ها پرچم فلسطین را به دست می گیرند.

پربیننده ترین خبرها