بازداشت 6 فلسطینی در کرانه باختری رود اردن

بازداشت 6 فلسطینی در کرانه باختری رود اردن
پنج‌شنبه 26 ارديبهشت 1398 - 17:46

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل امروز پنجشنبه 6 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن با حمله به خانه های آنها و پس از بازرسی محتویات خانه ها بازداشت کردند و به جای نامعلوم منتقل کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی 6 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند که این فلسطینی ها تحت تعقیب بودند زیرا با نیروها و شهرک نشینان اسرائیلی درگیر شده بودند.

نیروهای اسرائیلی یک فلسطینی را در روستای کوبر در شمال غرب رام الله (شمال قدس) ، 3 فلسطینی را در روستای "المزرعه الغربیه" در شمال غرب رام الله، یک فلسطینی را در منطقه بیت فجار در جنوب شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری بازداشت کردند. نیروهای اسرائیلی همچنین یک فلسطینی را به نام علی کمیل که قبلاً در زندان های اسرائیل حبس بود، در منطقه قباطیه در جنوب غرب جنین (شمال کرانه باختری) بار دیگر بازداشت کردند.

نیروهای اسرائیلی همچنین به مناطق ترقومیا در غرب شهر الخلیل (جنوب کرانه باختری) و منطقه عزون در شرق شهر قلقیلیه (شمال کرانه باختری) و روستای البویب در شمال شهر یطا (جنوب کرانه باختری) و منطقه حزما در شمال شرق قدس اشغالی نیز حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها