'نه به معامله ترامپ' شعار یمنی ها در روز قدس

شنبه 11 خرداد 1398 - 19:33

جمعیت عظیمی از مردم یمن در 13 استان کشور در حمایت از مساله فلسطین در روز جهانی قدس با مشارکت در راهپیمایی با شعار 'نه به معامله ترامپ' پیام خود را به کشورهای استکبار جهانی و دست نشانده های آنها که خواهان حذف مساله محوری جهان اسلام هستند، ارسال کردند.

العالم . باخبرنگاران

حزام الاسد عضو شورای سیاسی انصارالله در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: مشارکت گسترده و میلیونی یمنی ها حاکی از میزان ارتباط ملت یمن با مساله فلسطین و قدس به عنوان مساله محوری جهان اسلام است. در این روز آمال و آرزوهای ترامپ و بن سلمان و کوشنر و نتنیاهو بر باد رفت.

شرکت کنندگان تاکید کردند که مشارکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه ملی است و در واقع این راهپیمایی برای مقابله با دشمنان اسلام و تبرئه جستن از آنها و اعلام مخالفت با تلاشهای عادی سازی روابط و حذف مساله قدس است.

عارف العامری عضو 'ائتلاف احزاب مخالف تجاوز' گفت: با معامله قرن و تبلیغات صورت گرفته برای کنفرانس اقتصادی بحرین با هدف حذف مساله فلسطین، قاطعانه مخالفت می کنیم.

به دور از محکومیت اینگونه نشست ها که در سطح حامیان آنها نیست؛ شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند که مواضع آنها فقط در راستای دشمنی و مخالفت با امریکا و اسراییل و در پایبندی به مساله فلسطین و حمایت از آن خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها