رژیم صهیونیستی مدعی شلیک موشک از سوریه به فلسطین اشغالی شد

رژیم صهیونیستی مدعی شلیک موشک از سوریه به فلسطین اشغالی شد
پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 - 22:09

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه مدعی شد چند فروند موشک ضدهواپیما از سوریه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه (۱۶ خرداد/۶ژوئن) مدعی شد چند فروند موشک ضدهواپیما از سوریه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده هیچ‌کدام از این موشک‌ها در خاک فلسطین اشغالی فرود نیامده و خسارتی به نیروهای این رژیم وارد نکرده‌اند.

پایگاه صهیونیستی آی‌۲۴ گزارش داده هنوز مشخص نیست شلیک این ۴ موشک برای هدف قرار دادن یک هواپیمای اسرائیلی انجام شده است یا خیر.

رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته جاری (۱۳ خرداد) فرودگاه نظامی «التیاس» معروف به T-4 در حومه شرقی «حمص» را هدف حمله هوایی قرار داد.

فرودگاه نظامی T-4 که در شمال التیاس و غرب شهر «تدمر» (پالمیرا) واقع شده، بزرگترین پایگاه هوایی ارتش سوریه به شمار می‌رود و یکی از عناصر کلیدی در مبارزه ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی از جمله داعش و القاعده است. رژیم صهیونیستی پیش از این هم چند بار این فرودگاه را هدف حمله قرار داده است.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه همچنین تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

تل‌آویو همچنین در سال‌های اخیر ده‌ها شهرک مسکونی غیرقانونی در بلندهای جولان اشغالی احداث و از این منطقه برای پیشبرد شماری از عملیات نظامی علیه دولت سوریه استفاده کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها