کشکول العالم؛

مهدکودک ترامپ در کاخ سفید علیه ایران ائتلاف نظامی تشکیل می دهد!

مهدکودک ترامپ در کاخ سفید علیه ایران ائتلاف نظامی تشکیل می دهد!
چهارشنبه 19 تير 1398 - 18:14

از عادت های مسئولان آمریکایی این است که به ملت هایی که با سیاست‌های آنها مخالفند طعنه می زنند که "آن ملت ها شایسته حکومت های بهتری هستند" اما این بار به طور قطع معتقدیم که امروز با حضور دونالد ترامپ در راس دولت آمریکا این طعنه بیش از هر کس دیگری شایسته خود آمریکایی هاست.

العالم - کشکول

اگر از ترامپ و صحبت ها و رفتارها و حتی اخلاقیات غیر معقولش که باعث خنده تمامی دنیا، من جمله سیاستمداران آمریکایی شده است عبور کنیم، ناچاریم که در برابر حرفهای سطحی و بی ارزش اعضای دولت وی توقف کنیم.

ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا امروز سه شنبه 10 جولای اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا قصد دارد ائتلافی نظامی برای حفاظت از آب های بین المللی نزدیک ایران و یمن ظرف دو هفته تشکیل دهد.

ظاهرا فکر تشکیل ائتلاف نظامی ظرف دو هفته فکری بکر و زاده ذهن خلاق دانفورد نبود بلکه مارک اسپر سرپرست وزارت دفاع و پومپئو وزیر خارجه نیز در این طرح آن را یاری کرده اند تا ببیند آیا کشورهای دیگر حاضر هستند برای تضمین آزادی دریایی در تنگه هرمز و تنگه باب المندب در ائتلافی نظامی ظرف چند روز شرکت کنند یا خیر؟!

واقعیت این است که کسی که سیاست های آمریکا به رهبری ترامپ و تیم اطرافش را دنبال می کند، چاره ای جز همدردی با ملت آمریکا ندارد چون آنها شایستگی دولت و حکومتی به مراتب بهتر از دولت فعلی را دارند. دولتی که می خواهد ائتلافی نظامی ظرف چند روز تشکیل دهد، آرمان فلسطین را در چند روز به فراموشی بسپارد، ایران و کره شمالی را در عرض چند روز به کلی نابود کند بیشتر به گروهی از کودکان پر شر و شور شبیه است که قوی ترین دولت دنیا را اداره می کنند.

پربیننده ترین خبرها