کشکول العالم؛

حق با چه کسی بود؟ ملت بحرین یا قرضاوی؟

حق با چه کسی بود؟ ملت بحرین یا قرضاوی؟
چهارشنبه 19 تير 1398 - 19:53

بعد از اینکه آل خلیفه بحرین را به تفرجگاه صهیونیست ها و مرکزی برای فراموشی آرمان فلسطین تبدیل کرد، در تازه ترین اقدام آن را به بازاری برای محصولات "اسرائیلی" تبدیل کرد، اقدامی که خشم ملت اصیل بحرین را که بارها از رفتارهای این خاندان (آل خلیفه) برائت جسته اند را در پی داشته است.

العالم - کشکول

به رسم همیشگی ملت مظلوم بحرین که همواره ضد تلاش های خائنانه خاندان آل خلیفه برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها مقاومت کرده اند، تعدادی از فعالان بحرینی مردم این کشور را از خرید محصولات "اسرائیلی" بر حذر داشتند.

فعالان بحرینی تصاویری را از بسته سیب زمینی منتشر کرده اند که اطلاعات روی آن نشان می دهد در "اسرائیل" ساخته شده است، آنها این مسئله را آغازی بر انتشار محصولات "اسرائیلی" در بحرین می دانند.

برای این اعمال آل خلیفه که در راستای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی صورت می گیرد یک دلیل بزرگ وجود دارد و آن این است که آل خلیفه ریشه و پایگاهی در بحرین ندارد برای همین هیچ چیزی آن ها را به سرزمین بحرین و ملت سرافرازش ارتباط نمی دهد. آنهاخاندانی سعودی تبار هستند که کار آنها راهزنی و غارت بود. آنها اولا به قطر و از آنجا به بحرین رفته و با پشتیبانی استعمار انگلیسی توانستند حکومت را قبضه کنند.

این دلیل تنها علت کینه این خاندان از ملت شریف و اصیل بحرین و همچنین باز کردن دروازه ها این کشور برای اشغالگران سعودی و اسرائیلی و ایضا سلب تابعیت از مردم اصیل بحرین و اعطای تابعیت به بیگانگان هندی و پاکستانی و بنگالی و غیره است، تا شاید بتواند بقای خود در حکومت را ضمانت کند.

ملت بحرین در انتفاضه خود ضد این خاندان بی اصل و نسب که پرچمدار به رسمیت شناختن "اسرائیل" است کاملا محق بود. همان انتفاضهای که توسط مزدوران تحت رهبری اشخاصی مانند یوسف القرضاوی که داعیه علم و فضیلت داشتند تحریف شد، کسانی که برای دفاع از بنا به ادعای خود"خاندان اهل سنت ضد شیعیان" از همه چیز خود مایه گذاشتند و امروز می بینیم که این "خاندان اهل سنت" چگونه جای پای محکمی برای صهیونیست ها شده است.

واقعیت های تلخی که امروزه آن را تجربه می کنیم به ما بدون هیچ تردیدی ثابت می کند که چه کسی بر حق بود. ملت اصیل و سرافراز بحرین یا شیخ القرضاوی و اتحادیه جهانی علمای مسلمین که تحت رهبری وی در آن زمان مصیبت های بزرگی را در برخی کشورهای عربی من جمله بحرین نازل کرد؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها