پایان رزمایش جنگی رژیم صهیونیستی در مناطق مسکونی و تونل‌های غزه

پایان رزمایش جنگی رژیم صهیونیستی در مناطق مسکونی و تونل‌های غزه
يکشنبه 13 مرداد 1398 - 18:09

رژیم صهیونیستی امروز از پایان یک رزمایش نظامی خبر داد که هدف آن تمرین جنگ در مناطق مسکونی و تونل‌های غزه بود.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز یکشنبه از پایان یک رزمایش نظامی خبر داد که دو ماه در جریان بود.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، ارتش اسرائیل امروز اعلام کرد نیروهای موسوم به «تیپ کفیر»، تمرین‌های گسترده‌ای را که حدود دو ماه پیش آ‌غاز کرده بودند، به پایان رساندند.

طبق گزارش وبسایت «سما نیوز» فلسطین، در این رزمایش، جنگ در داخل مناطق مسکونی فلسطین و تونل‌های غزه شبیه‌سازی شده بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این ارتباط اعلام کرده که این رزمایش بخشی از برنامه آماده‌سازی سالانه و افزایش آمادگی و توان رزمی ارتش بود.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، تیپ کفیر تاکنون در ماه‌های اخیر چندین رزمایش و تمرین‌های مختلف را برگزار کرده که برخی از آن گسترده بوده است.

اخیرا رزمایش‌های دیگری در فلسطین اشغالی برگزار شده است. اواخر خرداد، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در رزمایشی گسترده که برای اولین بار جنگنده‌های «اف 35» در آن شرکت داشتند، درباره نحوه مقابله با سامانه‌های دفاعی پیشرفته «اس 300 و اس 400» تمرین کرد.

همچنین نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وجود موشک‌های ضد زره در میان تسلیحات حماس، تل‌آویو را بر آن داشت که طرحی برای تخلیه اضطراری ساختمان‌های بلند در شهرک‌های نزدیک غزه تدوین کند. به همین منظور شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه(18 تیرماه) اعلام کرد قرار است با هدف تمرین تخلیه ساختمان‌های بلند و طبقه‌های بالایی ساختمان‌های شهرک سدیروت در نزدیکی نوار غزه که در معرض شلیک مستقیم و برخورد موشک‌های ضدزره مقاومت قرار دارد، رزمایشی برگزار شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها