پایان عصر جدید با قهرمانی بانوی شنی/ شن هایی که اشک ها و لبخندها را گره زدند

پایان عصر جدید با قهرمانی بانوی شنی/ شن هایی که اشک ها و لبخندها را گره زدند
جمعه 1 شهريور 1398 - 08:00

مخاطبان برنامه تلویزیونی عصر جدید با رای قاطع به «فاطمه عبادی» بانوی روایتگر درد و دغدغه های اجتماعی کشورمان که با خلق انیمیش ها و تصاویر شنی تاثیر گذار، به روایت مشکلات ریزگردهای خوزستان تا کودکان سرطانی، کودکان کار و فداکاری مادری که با اهدای قلب دخترش به شکل گیری یک خانواده جدید همت گمارد، پرونده این برنامه پر مخاطب را به شایستگی بستند.

العالم ـ ایران ـ فرهنگی

فینال برنامه عصر جدید با ۲۴ میلیون رای مردمی برای انتخاب برترین ها درمیان 5 هنر جوی مستعد راه یافته به این دوره در بامداد جمعه و با انتخاب فاطمه عبادی به عنوان محبوب ترین استعدادهای شناخته شده به کار خود پایان داد.

مطابق نتایج اعلام شده، فاطمه عبادی بانوی شنی و هنرمند نقاشی با شن اهل بندر ماهشهر خوزستان که با خلق تصاویر و روایت های برگفته از دغدغه های اجتماعی، اشک ها و لبخندها را به هم گره زد، با ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای در صدر قرار گرفت.

نفر دوم «محمد زارع» جوان ماجراجویی که در کسوت هنرمند سیرک و آکروبات کار خطرها کرد و ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای به دست آورد.

«پارسا خائف» خواننده کم سن و سال با صدای سحر انگیزش ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای را به دست آورد و در جایگاه سوم ایستاد.

«سعید فتحی روشن» شعبده بازی که با ترفندهای زیرکانه و دقیق خود چشم ها را به خود دوخت موفق شد با ۳ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ رای عنوانی چهارمی را از آن خود کند.

و سر انجام گروه محبوب «دختران نینجا» که توانستند کلیشه های جنسیتی را بشکنند و شایستگی دختران ایرانی را به نمایش بگذارند، با ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۷ رای نگاه ها را به خود جلب کردند.

پربیننده ترین خبرها