هشدار وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره استعفای دولت

هشدار وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره استعفای دولت
شنبه 27 مهر 1398 - 20:27

وزیر اطلاع رسانی لبنان، خواسته های مردم لبنان را خواسته های برحق دانست و درباره  احتمال استعفای دولت هشدار داد.

العالم - لبنان

"جمال الجراح" گفت : شعارهایی که تظاهرکنندگان با هدف مطالبه استعفای دولت لبنان سر می دهند، معلوم نیست که چه عواقبی را به دنبال داشته باشد.

الجراح افزود: همه می دانند درصورتیکه دولت استعفا کند، به هیچ وجه امکان تشکیل دولت دیگری وجود ندارد و کشور با ناآرامی و وضعیتی دشوار روبرو می شود و هر گونه فرصت برای حل بحران و خارج شدن از آن از بین می رود.

این وزیر لبنانی به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با اشاره به برخی شعارهای تظاهرکنندگان درباره استعفای دولت لبنان گفت : درصورتیکه دولت استعفا دهد، امکان تشکیبل دولت دیگر در لبنان در آینده نزدیک وجود ندارد و در نتیجه، وارد مرحله ناآرامی شدید و بحران اقتصادی می شویم.

الجراح تاکید کرد : مطلوب آن است که همه به مسئولیت ها و وظایف خود عمل کنند و بدانند که سردادن این شعارها خطرناک است.

وی تصریح کرد: برخی طرف های شرکت کننده در دولت، در مسیر اصلاحات مطلوب مانع تراشی می کنند واین مواضع در نتیجه اختلافات سیاسی داخلی است زیرا برخی گروه ها تلاش می کنند از برخی اصلاحات و عملکرد دولت انتقام بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد که گروه های لبنانی پس از این خشم مردم ، به خود بیاییند و جدیت بیشتری به خرج دهند و بیشتر به مسئولیت خود عمل کنند.

"سعد الحریری" نخست وزیر لبنان دیروز در سخنرانی خود گفت که با شرکای دولتی درباره لزوم اجرای اصلاحاتی که بدون آن راه حلی امکان پذیر نیست، به توافق رسیده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها