صهیونیست‌ها چند عضو ارشد یک گروه مقاومت فلسطین را بازداشت کردند

صهیونیست‌ها چند عضو ارشد یک گروه مقاومت فلسطین را بازداشت کردند
پنج‌شنبه 9 آبان 1398 - 14:56

رژیم صهیونیستی امروز یکی از اعضای ارشد جبهه مردمی فلسطین را بازداشت و حماس در واکنش به این موضوع اعلام کرد، اینگونه اقدامات منجر به بازداشتن ملت فلسطین از ادامه مقاومت نخواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) دست به بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری زدند و چند عضو ارشد «الجبهه الشعبیه» (جبهه مردمی) را دستگیر کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، این نظامیان به منزل «خالده جرار» عضو ارشد جبهه مردمی در رام‌الله و نویسنده و اسیر آزاد شده «علی جرادات» در البیره کرانه باختری یورش بردند و پس از بازداشت، آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

صهیونیست‌ها چندین نفر دیگر را در «ام صفا» واقع در غرب رام‌الله، «کفرنعمه» در غرب رام‌الله، اردوگاه «عایده» شمال بیت‌لحم و «کفرقلیل» در جنوب نابلس بازداشت کردند.

بر اساس گزارش «الرساله» جبهه مردمی در بیانیه‌ای اعلام کرد، بازداشت خالده جرار و دیگر اعضای این حزب در راستای دور کردن نقش فعال و ملی جبهه مردمی از صحنه فلسطین صورت می‌گیرد تا زمینه برای «تسویه ویران‌کننده» آماده شود.

جبهه مردمی در ادامه تأکید کرد این اقدامات رژیم صهیونیستی منجر شکست اراده و به زانو درآوردن آن نمی‌شود و جبهه مردمی به مسیر مقاومت ادامه خواهد داد.

حماس هم بیانیه‌ای صادر و بازداشت خالده جرار را به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، «فوزی برهوم» عضو ارشد حماس اعلام کرد، این بازداشت‌ها نشان‌دهد حجم ظلمی است که علیه ملت فلسطین در جریان است.

برهوم ادامه داد، بازداشت جرار و امثال او منجر به بازداشتن ملت فلسطین از ادامه مقاومت و دفاع از زمین، حقوق و مقدسات نخواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها