بهترین تلفن‌های همراه هوشمند میان‌رده

بهترین تلفن‌های همراه هوشمند میان‌رده
شنبه 25 آبان 1398 - 09:53

امروزه می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید تلفن‌های همراه هوشمند، یک گوشی میان‌رده پرقدرت و خوش‌ساخت را تهیه کنید.

العالم - اقتصادی

وب‌سایت فون آرِنا در مطلبی به معرفی بهترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار پرداخت. بر این اساس، گوشی‌های زیر به عنوان بهترین گزینه‌های میان‌رده معرفی شده‌اند:
OnePlus 7T: این گوشی از میان‌رده‌ها اندکی گرانتر است اما می‌توان آن را بدون تردید، بهترین میان‌رده موجود در بازار موبایل معرفی کرد.
نکات مثبت: صفحه نمایش 90 هرتسی، عملکرد خیره‌کننده پردازنده، عمر باتری قابل قبول، شارژ باتری بسیار سریع
نکات منفی: عملکرد دوربین در نور کم چندان مطلوب نیست، شارژ بی‌سیم ندارد
Google Pixel 3a و 3a XL: اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده با عملکرد دوربین یک گوشی پرچمدار هستید، محصولات میان‌رده گوگل بهترین عملکرد را برای شما به همراه می‌آورد. البته استفاده از یک گوشی با بدنه‌ای پلاستیکی و حاشیه‌های بسیار زیاد لبه‌های گوشی، هزینه‌ای است که برای خرید این گوشی باید تحمل کنید.
نکات مثبت: دوربینی باورنکردنی و شگفت‌انگیز، سرعت و عملکرد مطلوب، نرم‌افزار دست‌کاری‌نشده با تضمین چندین سال دریافت نسخه‌های جدید سیستم‌عامل
نکات منفی: ظاهری قدیمی و بدنه‌ای پلاستیکی، پردازنده بهترین گزینه موجود در بازار نیست
Xiaomi Mi 9: این گوشی شاید مقرون‌به‌صرفه‌ترین میان‌رده موجود در بازار باشد که بهترین پردازنده را با توجه به بهای اندکش عرضه می‌کند. بدنه با‌دوام و شیک، عملکرد مناسب دوربین و یک باتری مطلوب، ترکیبی جذاب را از این گوشی در اختیار شما قرار می‌دهد.
نکات مثبت: ساخت و بدنه‌ای فوق‌العاده، ترکیبی مطلوب از لنزهای دوربین پشتی، عملکرد و سرعت مطلوب، قیمتی بسیار رقابتی
نکات منفی: عملکرد حسگر اثر انگشت چندان مطلوب نیست
Honor View 20: Honor زیرشاخه شرکت چینی هواوی است و View 20 نیز با پردازنده و دوربین جذابش یکی از بهترین میان‌رده‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.
نکات مثبت: طراحی منحصر به فرد، پردازنده‌ای مطلوب، باتری بسیار قوی، عملکرد خوب دوربین 48 مگا‌پیکسلی
نکات منفی: نبود صفحه نمایش آمولد


Xiaomi Mi 9T Pro: این گوشی با عرضه پردازنده‌ای در سطح یک پرچمدار، 3 دوربین، صفحه نمایش آمولد و خروجی هدفون بدون تردید یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار است.
نکات مثبت: ارزش بسیار بالا در ازای پرداخت هزینه اندک، صفحه نمایشی که کل فضای روی گوشی را می‌پوشاند، عملکرد و سرعت قابل قبول، رابط کاربری پرامکانات
نکات منفی: دوربین کُند سلفی، عملکرد نسبتاً ضعیف دوربین، نبود امکان شارژ بی‌سیم.

پربیننده ترین خبرها