انتقال اسیر قدیمی فلسطینی به زندانی پر از سوسک و حشرات

انتقال اسیر قدیمی فلسطینی به زندانی پر از سوسک و حشرات
پنج‌شنبه 7 آذر 1398 - 13:43

باشگاه فلسطینی «الاسیر» اعلام کرد، رژیم صهیونیستی تنبیهات جدیدی را برای اسیر فلسطینی «نائل برغوثی» در نظر گرفته که از جمله آنها انتقال به زندان انفرادی پر از حشره و سوسک است.

العالم - فلسطین اشغالی

باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی «نائل برغوثی» (۶۲ ساله) را از زندان «بئر السبع-ایشل» به زندان «هداریم» منتقل کرده است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، باشگاه الاسیر اعلام کرد: این اقدام در راستای بخشی از تنبیهات در نظر گرفته شده علیه برغوثی انجام شده است؛ تنبیهاتی که شامل زندان انفرادی تنگ و پر از سوسک و حشرات به مدت یک هفته، جریمه مالی و محرومیت از دیدار خانواده است.

بنا به این گزارش، تنبیه مذکور پس از آن در نظر گرفته شد که برغوثی به مناسبت چهل سالگی بازداشتش اظهاراتی را بیان کرد.

باشگاه الاسیر اعلام کرد، این اولین باری نیست که اسیر برغوثی مورد تنبیهاتی از ایمن قبیل به دلیل ارسال پیام از زندان متهم می‌شود.

اسیر برغوثی از شهر «کوبر» در رام‌الله با چهل سال حبس طولانی‌ترین دوره زندان در زندان‌های رژیم صهیونیستی را گذرانده است، وی در سال ۲۰۱۱ و پس از گذراندن حدود ۳۴ سال زندان در قرارداد تبادل اسرا آزاد شد اما رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ بار دیگر وی را بازداشت کرد و حکم سابق وی یعنی حبس ابد بعلاوه ۱۸ سال زندان را دوباره تجدید کرد.

در اواخر سال ۲۰۱۸ نیز رژیم صهیونیستی «صالح برغوثی» پسر برادر نائل برغوثی را به شهادت رساند و برادر وی «عاصم» را بازداشت کرد و با یورش به منزل عمر برغوثی، دو منزل متعلق به این خانواده را تخریب کرد. افراد این خانواده بارها به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

بر اساس آمارهای صادر شده بیش از ۶۵۰۰ اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی وجود دارند که تعدادی از آنها زنان و کودکان هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها