شورشی لیکود: نتانیاهو هیچ شانسی برای تشکیل کابینه ندارد

شورشی لیکود: نتانیاهو هیچ شانسی برای تشکیل کابینه ندارد
سه شنبه 19 آذر 1398 - 17:42

«گیدون سعر» که رسانه‌های صهیونیستی به وی لقب شورشی حزب لیکود را داده‌اند می‌گوید، در صورت برگزاری انتخابات جدید هم نتانیاهو هیچ شانسی برای تشکیل کابینه ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

به دنبال موافقت بنیامین نتانیاهو برای برگزاری انتخابات درون‌حزبی به منظور تعیین رهبر این حزب و در آستانه پایان ضرب‌الاجل تشکیل کابینه در فلسطین اشغالی، «گیدون سعر» نامزد ریاست لیکود گفته که نتانیاهو هیچ شانسی برای تشکیل کابینه ندارد.

به نوشته «یدیعوت آحارونوت»، گیدون سعر عضو پارلمان رژیم صهیونیستی و هم حزبی بنیامین نتانیاهو در ادامه تلاش‌های خود برای به چالش کشیدن ریاست او بر این حزب و نخست‌وزیری‌اش، امروز سه شنبه در اظهاراتی جدید به مواضع نتانیاهو حمله کرده است.

او که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به وی لقب «شورشی لیکود» داده‌اند، درباره احتمال برگزاری سومین انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی طی کمتر از یک سال اظهارنظر کرده و به مواضع نتانیاهو تاخته است.

سعر با اشاره به مهلت رو به اتمان سران احزاب سیاسی در رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه و ممانعت از برگزاری انتخابات جدید، درباره احتمال حضور نتانیاهو در مقام رهبر لیکود در انتخابات گفت که «او هیچ شانسی برای تشکیل یک دولت ندارد».

این عضو پارلمان رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد، در صورت شکست در انتخابات درون حزبی لیکود برای برچیدن نتانیاهو از رهبری این حزب همچنان عضو لیکود باقی خواهد ماند.

اظهارات این سیاستمدار صهیونیست که قبلا وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی هم بوده، در شرایطی مطرح شده که نتانیاهو بامداد امروز رسما با برگزاری انتخابات درون حزبی در لیکود موافقت کرده است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند، با توجه به ناکامی احزاب سیاسی برای تشکیل کابینه، تاریخ سومین انتخابات زودهنگام این رژیم مشخص شده است. دوم ماه مارس ۲۰۲۰ (۱۲ اسفند) به عنوان روز برگزاری انتخابات بعدی تعیین شد.

در صورت عدم تشکیل کابینه تا روز چهارشنبه (فردا)، برای سومین بار طی کمتر از یک سال اخیر در فلسطین اشغالی انتخابات پارلمانی برگزار خواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها