درز تصاویری جدید از گوشی پیکسل 4A گوگل

درز تصاویری جدید از گوشی پیکسل 4A گوگل
يکشنبه 8 دی 1398 - 08:32

صفحه نمایش تلفن همراه میان‌رده گوگل به احتمال فراوان حفره‌دار خواهد بود.

العالم - فناوری

به نوشته وب‌سایت فون آرِنا، گوگل با عرضه گوشی‌های میان‌رده پیکسل 3A و 3A XL موفقیتی کسب کرد که باعث شد موفقیت حاصل از عرضه دو پرچمدار پیکسل 3 و پیکسل 3 XL کم‌اهمیت جلوه کند. پس عجیب نیست که گوگل در صدد عرضه جانشینان آن‌ها باشد.

گرچه هنوز نکات زیادی درباره آن‌ها نمی‌دانیم، به لطف "Steve Hemmerstoffer" یک فعال عرضه‌کننده اطلاعات گوشی‌های در حال طراحی -- داده‌های بیشتری در خصوص نسخه کوچکتر این گوشی‌های میان‌رده، پیکسل 4A, در اختیارمان قرار گرفته است.

بررسی پشت پیکسل 4A حکایت از آن دارد که گوگل برای پایین نگاه داشتن هزینه‌ها، از پلاستیک استفاده کرده و تنها از یک دوربین بهره برده است. این در حالی است که نسخه پرچمدار پیکسل 4 از 2 لنز پشتی بهره می‌برد. این گوشی همچنین به یک حسگر انگشت مجهز خواهد بود و بر خلاف پیکسل 4 شاهد بازگشت جک هدفون نیز خواهد بود.



اما شاید بحث‌برانگیزترین نکته درباره پیکسل 4A, بخش جلویی آن باشد. گوگل به جای استفاده از سامانه پرهزینه‌تر تشخیص صورت و تشخیص سه‌بعدی حرکت، در پیکسل 4A از یک صفحه نمایش حفره‌دار موسوم به Punchhole استفاده خواهد کرد. بزرگی صفحه نمایش این گوشی 5.8 اینچ خواهد بود که در قیاس با پیکسل 3A از افزایشی 0.2 درصدی حکایت دارد. اما به دلیل حاشیه‌های باریکتر پیکسل 4A, این گوشی در قیاس با پیکسل 3A کوچکتر خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها