هیأت‌ علمای ‌بیروت:

الحشدالشعبی به دلیل شکست پروژه آمریکا هدف گرفته شد

الحشدالشعبی به دلیل شکست پروژه آمریکا هدف گرفته شد
دوشنبه 9 دی 1398 - 14:35

هیأت‌ علمای ‌بیروت ضمن اشاره به فداکاری‌های الحشد الشعبی برای مقابله با پروژه‌های آمریکا و داعش تصریح کرد، حمله دیشب واشنگتن در چارچوب تحقق منافع مشترک با دشمن صهیونیستی صورت گرفت.

العالم - لبنان

هیأت علمای بیروت در بیانیه‌ای به حمله یک شنبه شب (دیشب) آمریکا به مواضع «الحشد الشعبی» عراق در مرز این کشور با سوریه واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این بیانیه آمده است: آمریکا با حمله به مقر الحشدالشعبی عراق می‌خواست این پیام را به تمامی طرف‌های مربوطه بدهد که آمریکا اینجاست، حرف نهایی در صحنه عراق مال اوست و آماده مقابله با محور مقاومت است.

هیأت علمای بیروت ضمن محکوم کردن این حمله تصریح کرد، این حمله دنبال تضعیف محور مقاومت در این لحظه حساس است و در چارچوب تحقق منافع مشترک با دشمن صهیونیستی و از بین بردن نگرانی اسرائیل از افزایش قدرت محور مقاومت صورت گرفت.

در ادامه این بیانیه از مردم عراق خواسته شده در اطراف الحشد الشعبی جمع شوند و از آن حمایت کنند زیرا این گروه بود که پروژه آمریکا و ادوات داعشی آن را شکست داد و فداکاری‌های بسیاری در مسیر دفاع از حاکمیت عراق و اهالی آن انجام داد.

هیأت علمای بیروت همچنین به پیروی از مرجعیت دینی عراق و مواضع آنها درباره موضوعات مختلف فراخواند.

بر اساس آخرین بیانیه صادر شده، بیست و پنج نفر از رزمندگان الحشد الشعبی در حمله دیشب به شهادت رسیده‌اند و احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها