قرائت وصیت شهید سلیمانی در زادگاهش کرمان + فیلم

دوشنبه 16 دی 1398 - 22:25

خبرنگار العالم در کرمان از آماده سازی ها در این شهر به منظور استقبال از پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

العالم ـ ایران / سیاسی

باقر حیدری خبرنگار شبکه خبری العالم تاکید کرد که کرمان زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، از سه روز پیش و از روز جمعه تاکنون از زمانی که خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شد، در آن تجمعات گسترده و راهپیمایی های باشکوه برگزار می شود، شرکت کنندگان در این تجمعات جنایت آمریکا را محکوم می کنند و خواستار انتقام از عاملان این جنایت هستند.

خبرنگار العالم افزود: از سه روز پیش تاکنون در این شهر نیز مانند دیگر شهرهای ایران مراسم گرامیداشت سرداران شهید در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در حسینیه سید الشهدا برگزار می شد. ما اینک در مزار شهدا هستیم که قرار است سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طبق وصیتنامه اش در اینجا به خاک سپرده شود.

باقر حیدری بخشی از وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی خطاب به همسرش را قرائت کرد: همسرم من جای قبرم را در مزار شهدای کرمان مشخص کردم. محمود می داند. قبر من ساده باشد مثل دوستان شهیدم. بر آن کلمه سرباز قاسم سلیمانی بنویسید نه عبارتهای عنوان دار".

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس معاون رییس هیات حشد الشعبی عراق در یک حمله تجاوزکارانه آمریکا به بغداد، به شهادت رسیدند. آمریکا خودروی حامل این دو سردار شهید و همراهان آنها در اطراف فرودگاه بغداد را هدف قرار داد؛ علاوه بر این دو سردار بزرگ، محمد الجابری مسئول تشریفات حشد الشعبی و برخی دیگر از همراهان آنها به شهادت رسیدند. وزارت دفاع آمریکا مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

پربیننده ترین خبرها