تجمع فلسطینیان به نشانه همبستگی با روزنامه‌نگاران در اسارت رژیم صهیونیستی

تجمع فلسطینیان به نشانه همبستگی با روزنامه‌نگاران در اسارت رژیم صهیونیستی
يکشنبه 11 اسفند 1398 - 19:12

ده‌ها نفر از فعالان، نمایندگان گروه‌های فلسطینی و روزنامه‌نگاران در کرانه باختری امروز همزمان با محاکمه یکی از روزنامه‌نگاران اسیر در دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

امروز (یکشنبه) همزمان با برگزاری جلسه محاکمه یکی از روزنامه‌نگاران اسیر فلسطینی در دادگاه نظامی «سالم» در شمال کرانه باختری، گروهی از فلسطینیان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

در این تجمع که بنا به دعوت اتحادیه روزنامه‌نگاران در مرکز شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری برگزار شد، ده‌ها فعال و نماینده گروه‌های فلسطینی و روزنامه‌نگاران شرکت داشتند.

حاضرین در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی روزنامه‌نگاران اسیر و توقف هدف قرار دادن آن‌ها شدند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، همزمان با برگزاری این تجمع اعتراض‌آمیز دادگاه نظامی سالم در نزدیکی جنین نیز در حال برگزاری جلسه محاکمه یک روزنامه‌نگار فلسطینی به اتهام تحریک مردم در شبکه‌های اجتماعی بود.

روز چهارشنبه گذشته نظامیان صهیونیستی «مجاهد بنی مفلح» را که به همراه همسر و دو کودکش در مسیر حرکت از رام‌الله به نابلس، بازداشت کردند.

۱۵ روزنامه‌نگار فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی هستند که قدیمی‌ترین آن‌ها «محمود عیسی» از شهرک عناتا در نزدیکی قدس است که از سال ۱۹۹۳ بازداشت و به سه بار حبس ابد و ۴۶ سال حبس محکوم شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها