حماس و جهاد اسلامی:

انتخابات تغییری در ماهیت غاصب رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند

انتخابات تغییری در ماهیت غاصب رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 15:57

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام کردند، این دولت اشغالگر همان رژیم غاصب باقی خواهد ماند و انتخابات هیچ مشروعیتی به این رژیم در سرزمین فلسطین نمی‌دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

سومین دور انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در یازده ماه اخیر دوشنبه (دیروز) برگزار شد و روزنامه «هاآرتص» لحظاتی پیش اعلام کرد، با شمارش ۸۹.۷ درصد آراء، حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» ۳۶ کرسی، حزب «آبی‌سفید» به ریاست «بنی گانتز» ۳۲ کرسی، لیست مشترک عربی ۱۵ کرسی و حزب «شاس» ۱۰ کرسی به دست آورده است.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش اعلام کردند، نتایج انتخابات رژیم اسرائیل تغییری در اشغالگری این رژیم و دزدیدن حقوق فلسطینی‌ها ایجاد نمی‌کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، این دو جنبش در اظهاراتی جداگانه اعلام کردند، ملت فلسطین به مبارزه خود تا آزادی ادامه خواهد داد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس اعلام کرد: دولت اشغالگر همان رژیم غاصب باقی خواهد ماند و انتخابات هیچ مشروعیتی به این رژیم در سرزمین فلسطین نمی‌دهد.

وی درباره برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی گفت: آنچه اتفاق افتاد انتخاب میان شهرک‌نشنیان خارجی برای اداره رژیمی اشغالگر و بنا شده بر اساس غصب سرزمین فلسطین اخراج ساکنان اصلی آن بود.

قاسم تأکید کرد، ملت فلسطین به مبارزه خود تا تحقق اهداف برای کسب آزادی، بازگرداندن زمین و ایجاد دولت مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس ادامه خواهد داد.

«داوود شهاب» سخنگوی جهاد اسلامی هم اعلام کرد، نتایج این انتخابات واقعیت را تغییر نمی‌دهد، هنوز اشغالگری و تجاوز ادامه دارد و طبیعی است که با این موضوع مقابله شود.

وی تأکید کرد: ملت فلسطین بهای سنگینی به دلیل تروریسم اسرائیلی در تمام دولت‌های پیشین این رژیم پرداخت کرده است. ما بر روی تغییر در سیاست اسرائیل در قبل یا بعد انتخابات حساب باز نمی‌کنیم بلکه بر روی ایستادگی ملت خود تکیه می‌کنیم.

شهاب در ادامه گفت، هر چه مقابله با اشغالگران غاصب، عادی‌سازی روابط و توطئه‌های خصمانه بیشتر باشد آزادسازی فلسطین و شکست توطئه‌های تجاوزگران نزدیکتر است.

فارس

پربیننده ترین خبرها