نتانیاهو خواهان تشکیل کابینه اضطراری شد

نتانیاهو خواهان تشکیل کابینه اضطراری شد
جمعه 23 اسفند 1398 - 10:30

نخست وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از بحران شیوع کورونا خواستار کنار گذاشتن اختلافات میان سران رژیم و تشکیل کابینه اضطراری شد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره آخرین تحولات مربوط به شیوع ویروس کورونا خواستار "کنار گذاشتن سیاست" و "تشکیل یک کابینه اضطراری تا زمان نامعینی " در سایه بحران سیاسی کنونی این رژیم شد.

این درخواست نتانیاهو بعد از درخواست مشابه اریه درعی رهبر حزب شاس و نفتالی بنیت رئیس ائتلاف یامینا به عنوان هم پیمانان نتانیاهو مطرح شد.

نتانیاهو گفت: شرایط کنونی برای مقابله با ویروس کرونا ایجاب می کند که سیاست را کنار گذاشته و یک کابینه اضطراری را برای مدت نامعینی تشکیل دهیم و بعد از آن می توانیم به جایی که بحث و جدل را در آنجا متوقف کردیم، برگردیم.

در مقابل، بنی گانتس رئیس ائتلاف کاحول-لاوان( آبی – سفید) هم آمادگی خود را برای بحث درباره تشکیل چنین کابینه ای ابراز داشت که در آن نمایندگان همه فراکسیون های پارلمانی رژیم صهیونیستی حضور داشته باشند.

همزمان نتانیاهو ایده خود برای تشکیل کابینه ای اضطراری را به اطلاع "رووین رویلین" رئیس رژیم صهیونیستی اطلاع داد و او نیز آمادگی خود را برای هرگونه طرحی جهت تشکیل کابینه در سریعترین زمان ممکن ابراز داشت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها