کارشناس نظامی یمنی در گفتگو با العالم: آزادسازی مارب اولویت بعدی ارتش است

کارشناس نظامی یمنی در گفتگو با العالم: آزادسازی مارب اولویت بعدی ارتش است
پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 - 13:01

"عبدالله الجفری" کارشناس مسائل نظامی یمنی در گفتگو با شبکه العالم تاکید کرد پس از پیروزی در الجوف، تحت کنترل درآوردن اوضاع در مارب اولویت اول است.

العالم-یمن

الجفری تاکید کرد عملیات پاکسازی مارب یک عملیات نظامی است که منوط به تصمیمات سیاسی است.

وی همچنین تصریح کرد: ارتش و نیروهای مردمی یمن توانایی کافی برای انجام هرگونه عملیات نظامی جهت آزادسازی استان صعده تا استان الجوف را دارند.

الجفری تاکید کرد: همه معادلات عربستان در یمن با شکست مواجه شد و نه تنها آزادسازی الجوف بلکه ناکامی استراتژی های عربستان در تحقق اهداف سیاسی، نظامی و اقتصادی اش در یمن بیان کننده شکست تمام معادلات عربستان در جنگ یمن است.

این کارشناس نظامی یمنی افزود: آزادسازی استان ها الجوف و مارب زمینه را برای آزادسازی دیگر استانهای شرقی یمن نیز فراهم می کند، استانهایی که عربستان، آمریکا و همپیمامانش با پیاده کردن توطئه ی "گفتگوی ملی" تلاش دارند با استفاده از آنها یمن را چندپاره و تجزیه کنند و مشابه همین توطئه با عنوان طرح جنوب عربی نیز پیشتر شکست خورد.

وی تاکید کرد: ائتلاف ضد یمن همواره به دبنال تحقق مطامع خود در عرصه های استعماری و اقتصادی است و با تلاش برای به دست گرفتن امور سیاسی در پی هموار کردن مسیر برای تحقق طمع ورزیهایش است.

الجفری تصریح کرد: استان صعده تا استان الجوف با آزادسازی الجوف تحت کنترل ارتش و نیروهای مردمی یمنی درخواهد آمد اما هدف اصلی قطع خطوط امداد رسانی و نفوذ مزدوران سعودی برای حمایت لوجستیکی از مزدوران در استان مارب است

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها