مردم آمریکا به کرونا مدیون هستند!

 مردم آمریکا به کرونا مدیون هستند!
دوشنبه 4 فروردين 1399 - 17:42

سخنرانی پوپولیستی دونالد ترامپ و برانگیختن نفرت  و کینه گروه های راستگرا، نژادپرست و افراطی و سوءاستفاده از تصاویر تحریف شده اسلام توسط باندهای تکفیری که توسط سازمان اطلاعات آمریكا استخدام شده بودند، موجب شد تا به غفلت، وی وارد كاخ سفید شود و نمایندگی همه نژادپرست ها، تندروها و طرفداران نظریه برتری نژاد سفید و افرادی را بر عهده بگیرد که در جامعه آمریکا شستشوی مغزی شده اند.

العالمدرگوشی

به نظر می رسد این سخنرانی پوپولیستی و نژادپرستانه افراطی نه تنها ابهت پوشالی وی را نشانه گرفت حتی دروغگویی وی را به رخ همه کسانی کشاند که او را به عنوان نماینده انتخاب کرده بودند، ویروس کرونا همه نقاب های غرور تکبر توخالی را از چهره ترامپ کنار زد .

و ناگهان چهره ناتوان، ترسیده، شکست خورده و سرگردان وی را نشان داد.

هیچ یک از تلاش های وی و تیمش در لاپوشانی دروغها و تبلیغات توخالی اش در برابر مردم دنیا جواب نداد و همه دنیا با چشم خود دید که ترامپ چگونه در ابتدا، شیوع ویروس کرونا، علیرغم هشدار دانشمندان و پزشکان حتی مراکز پزشکی و تاکید بر ضرورت مقابله با آن پیش از تمام شدن فرصت را انکار کرد و چگونه در نشست با کارشناسان پزشکی تمسخرآمیز با این بیماری برخورد کرد و دیدگاههای نژادپرستی بیمارگونه خود درباره برتری سفید پوستان را مطرح کرد و ویروس کرونا را ویروسی چینی خطاب قرار داد.

هر روز که می گذرد ویروس کرونا سیلی محکم‌تری بر صورت ترامپ که از شیوع بیماری در ایران شاد بود و با غرور نژادپرستانه از امکان کمک آمریکا به ایران به خاطر داشتن بزرگترین دانشمندان جهان سخن می گفت، می نوازد.

اما خبرهای آمریکا، حاکی از افزایش هولناک و بی سابقه شمار مبتلایان به ویروس کروناست زیرا شمار مبتلایان در آمریکا طی ساعت های گذشته و براساس اعلام مراکز تخصصی از 24207 به 32356 مبتلا افزایش یافته یعنی در واقع 8149 مورد ابتلا در یک روزو بیش از 5400 ابتلا فقط در نیویورک بوده به این ترتیب آمریکا از نظر ابتلا به ویروس کرونا با پشت سر گذاشتن اسپانیا به مقام سوم جهان دست یافته است.

اما درباره فوتی ها نیز باید گفت آمریکا رتبه ششم جهان را دارد زیرا در لحظه نگارش این متن 414 مورد فوت ثبت شده است. ایتالیا که به دلیل وضعیت فاجعه آمیزی با 5476 مورد در صدر فهرست بود و چین با 3621 مورد در مقام دوم قرار دارد.

در حالی که ترامپ درباره اقدامات بی سابقه دولت در درمان کرونا دلقک بازی در می آورد و زودتر از زمانی که دیگران تصور می کنند بر آن غلبه خواهد کرد؛ بیل دی بلازیو، شهردار نیویوک گفته شیوع ویروس کرونا در آمریکا پس از رکود بزرگ کشور در دهه سی، بزرگترین بحران داخلی خواهد بود و خواهان اعلان بسیج عمومی نیروهای مسلح آمریکا شده و هشدار داده هنوز فاجعه بزرگتر در راه است.

بلازیو روز گذشته در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا تاکید کرد: نیویورک برای جلوگیری از شیوع سریع ویروس، کمک های ضروری پزشکی دریافت نکرده و این شهر فقط 10 روز با کمبود گسترده تجهیزات و داروهای حیاتی و ضروری برای مقابله با این ویروس فاصله دارد.

ویروس کرونا که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود ترامپ را به ذلت کشانده و ذات وی را به آمریکایی ها نشان داده کسانی که اکنون به اشتباه بزرگ خود در انتخاب وی که هنوز فرق میان ویروس کرونا و آنفلونزا را نمی داند، پی برده اند.

آمار قربانیان کرونا موجب شده تا به شکلی روان پریشانه دروغ پردازی کند و هر روز در برابر مردم آمریکا و دنیا از کشف واکسن جدیدی برای درمان این ویروس خبر می دهد اما در نهایت مشخص شد وی در تلاش است با دادن رشوه به دانشمندان آلمانی فعال در آزمایشگاه های آلمان برای ساخت ویروس کرونا آزمایشگاهشان را از آلمان به آمریکا منتقل کند.

آمریکایی ها به ویروس کرونا مدیون هستند زیرا به انان ثابت شد مردی دروغگو و دلقک را به کاخ سفید رسانده اند.

پربیننده ترین خبرها