فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مبارزه با کرونا برای ارتش رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است

 مبارزه با کرونا برای ارتش رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است
جمعه 29 فروردين 1399 - 13:25

فرمانده نیروی هوایی ارتش (نهاجا) گفت: مقابله با شیوع بیماری کرونا برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بویژه ارتش یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز جمعه در حاشیه مراسم «رژه خدمت» که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (۲۹ فروردین) در مرکز آموزش‌های شهید امان‌اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما به موضوع شیوع ویروس کرونا نگاه نظامی داریم؛ شیوع این ویروس‌ را چه یک تهدید بیولوژیک و چه یک تهدید شبه‌بیولوژیک حساب کنیم برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.

وی با بیان این که اگر رژه امسال روز ارتش به سیاق سالیان قبل برگزار می شد نیروی هوایی ارتش تجهیزات جدیدی را به نمایش می‌گذاشت، افزود: قرار بود امسال نیروی هوایی رژه جمع هواپیمای کوثر را برگزار کند که سال گذشته یک فروندی برگزار شده بود و امسال پرواز جمع آن برگزار می شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با یادآوری این که بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش یکی از مراکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا است، به آمار خوب روند کاهشی ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: ایران هم از لحاظ پذیرش بیماران مبتلا به این بیماری به یک نقطه ثبات رسیده‌ و هم از لحاظ تعداد بهبودیافتگان به عدد خوبی دست یافته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها