جهاد اسلامی: خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بخشی اساسی از پروژه آزادسازی فلسطین است

جهاد اسلامی: خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بخشی اساسی از پروژه آزادسازی فلسطین است
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 - 13:25

نماینده جهاد اسلامی در لبنان ضمن اعلام اینکه ایران از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ روزی از حمایت فلسطین دست برنداشته، افزود، خروج نظامیان آمریکایی از منطقه کار مقاومت برای آزادسازی فلسطین را آسان خواهد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در لبنان اعلام کرد، امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس ابتکار به خرج دادند و این اقدام باعث بسیج افکار عمومی جهان عرب و اسلام و نیز ملت‌های آزاد جهان برای حمایت از فلسطین شد.

عطایا در گفت‌وگویی تلویزیونی افزود: روز قدس روز ویژه فلسطین است و باعث تصحیح جهت قطب‌نما به سمت آزادسازی فلسطین شده است.

وی ادامه داد: این روز تأکیدی بر اصالت ملت ایران و رهبری دوراندایش آن است که پرچم حمایت از فلسطین را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برافراشته‌ و ایمان دارد که منطقه بدون ریشه‌کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی از فلسطین رنگ آرامش و ثبات نمی‌بیند.

عطایا ادامه داد: از ابتدای تأسیس جمهوری اسلامی هم و غم امام خمینی حمایت از مقاومت فلسطین بود و ایران علیرغم فشارها و محاصره از جانب آمریکا و متحدانس هیچ روزی در این حمایت بخل نورزیده است؛ امروز به برکت بر عهده گرفتن پروژه مقاومت ، یاری ملت فلسطین و حمایت از آن با تمام امکانات مادی، نظامی و فنی توسط سپاه انقلاب اسلامی ایران شاهد پیشرفت مستمر توانایی‌های مقاومت فلسطین هستیم به همین دلیل رفتار مبارز در ادامه مقاومت علیه اشغالگر صهیونیستی بسیار مهم است.

وی تصریح کرد، خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه بخشی اساسی از پروژه آزادسازی فلسطین است و کار مقاومت را آسان می‌کند و این رژیم را که مورد حمایت همه‌جانبه آمریکا برای افزایش زمان عمر آن است، تصعیف خواهد کرد.

عطایان در پایان تأکید کرد، شکست پروژه آمریکایی-صهیونیستی نزدیک است و محور مقاومت پیروز خواهد شد. اقدام موفق مقاومت فلسطین در غزه در نبردها با دشمن صهیونیستی بهترین دلیل بر آن است که پروژه صهیونیستی رو به فروپاشی است و ریشه‌کن شدن آن نزدیک است.

فارس

پربیننده ترین خبرها