آرزوهای بر باد رفته عربستان در شرق یمن

آرزوهای بر باد رفته عربستان در شرق یمن
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 12:43

هشتگ «قدرت قبایل، پناه المهره » پس از مقاومت قبایل شرق یمن در برابر نقشه‎های شوم سعودی برای غارت ثروت‌ها و منابع استان مزبور، تِرِند شد.

العالم - یمن

این روزها منابع آگاه از درز خبرهایی درباره قصد عربستان برای تأسیس بندر نفتی در استان المهره به منظور احداث خط لوله در یمن برای انتقال نفت به دریای عرب خبر می دهند. این اقدام خشم قبایل یمنی در المهره را برانگیخته است.

کاربری با عنوان صالح منصر اليافعي نوشت: نقشه اشغال المهره از مدت ها پیش آماده شده است و امارات و عربستان، میلیون ها میلیون برای اجرای این نقشه خرج کرده اند. اما هشیاری و درایت قبایل المهره و غیرت آنها قوی تر از توطئه (دشمنان ) است. آنها این نقشه ها خنثی کرده و نقش بر آب می کنند.. هزاران سلام بر فرزندان آزاده المهره

کاربر دیگری با عنوان بيداء العولقي نوشت:

ای یمنی های های آزاده

چطور می توانید کاری را که امارات با شما کرد فراموش کنید

کاری که اسرائیل با فلسطین نکرد

امارات و ائتلاف شر در یمن.

کاربر دیگری با عنوان هديل اليماني نوشت: نه یمن و نه المهره لقمه آسانی نیستند؛ هر کس بخواهد آن را ببلعد خفه می شود

اهالی المهره آزاده هستند آنها پیروزی بزرگی برای وطن به ارمغان آورده اند

کرامت و شرف همیشه در رکاب آنهاست

کاربر دیگری با عنوان شهاب المخلافي نوشت:

وقتی که دولت مردان در همه استان ها نقشه های خرابکارانه شما را نقش بر آب می کنند. سلام خدا بر شبوه و مردانش. سلام خدا بر المهره و ساکنانش. سلام خدا بر ابین و مسئولینش. سلام خدا بر حضرموت و استان دارش. پول هایی که برای تظاهرات فرمایشی و مزدورانتان خرج کرده بودید، به باد رفت.

کاربر دیگری با عنوان أبو مجد الفهد نوشت:

پیام فرزندان تعز و المهره فقط برای ائتلاف ننگ و وطن فروشان و مزدوران نیست بلکه پیامی است برای نخبگان یمنی که هیچ فایده ای برای کشورشان ندارند. آنها در پیام خود (خطاب به این نخبگان) گفتند که هر قدر شما خود را به کری و کوری بزنید و دهانتان را ببندید ما اجازه نمی دهیم که آنها به هدفشان برسند.

حتی اگر کسی از ما باقی نماند، قبایل پشت و پناه المهره هستند

کاربر دیگری با عنوان حمزه اليافعي نوشت:

عربستان برای اجرای نقشه ای شبیه آنچه که در عدن و ساحل غربی و سقطری اجرا کرد، تلاش می کند و به این منظور برخی عناصر و مزدوران شورای انتقالی مورد حمایت امارات را به المهره منتقل کرده است تا مقدمات اجرای نقشه شیطانی خود را در این استان فراهم کند.

کاربر دیگری با عنوان صالح منصر اليافعي نوشت:

قبایل المهره به دلیل مخالفت با نقشه های اشغالگران، در نظر امارات و عربستان، اخوانی و تروریست و مورد حمایت ترکیه و قطر و اردن هستند. زبان حال اشغالگران می گوید که بگذارید ما کشورتان را اشغال کنیم و دارایی هایتان را به غارت ببریم و اگر اجازه ندهید شما حتما اخوانی و تروریست هستید. اگر دفاع از خاک و سرزمین و شرف، تروریسم است بدانید که همه ما تروریست هستیم.

کاربر دیگری با عنوان بنت اليمن سالي نوشت: فرزندان و شیوخ و قبایل المهره بدانند که خیر و امنیت و ثبات و آرامش به شهرشان برنمی گردد مگر اینکه اشغالگران را بیرون کنند.

پربیننده ترین خبرها