اسرائیل علی‌رغم آمادگی: ظرف 4 روز، جنگ بصیرت با حزب‌الله را باختیم

اسرائیل علی‌رغم آمادگی: ظرف 4 روز، جنگ بصیرت با حزب‌الله را باختیم
سه شنبه 7 مرداد 1399 - 21:54

کاربران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در واکنش به تجاوزات دیروز رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با مرزهای جنوب لبنان، هشتگ‌های مختلفی درباره تحولات لبنان، تجاوزات صهیونیست‌ها و تحولات فلسطین از جمله «لبنان»، «فلسطین اشغالی» و «رسانه های دشمن» به راه انداختند.

العالم- لبنان

مقاومت اسلامی لبنان در توضیح حوادث روز 2020/7/27 در منطقه مزارع اشغالی شبعا به ویژه در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی و اخبار و اظهارات درباره این حوادث، بیانیه ای صادر و به فعالیت های نیروهای اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان در مرزهای لبنان و احتیاط و ترس از واکنش مقاومت به جنایت دشمنی است که به شهادت علی کامل محسن یکی از مبارزان منجر شد و ناتوانی کامل دشمن از شناخت اهداف مقاومت پرداخت.

حسان دیاب نخست وزیر لبنان نیز در توییتر نوشت : اسرائیل بار دیگر به حاکمیت لبنان تجاوز و با تنش نظامی خطرناک، قطعنامه 1701 را نقض کرد. دشمن در صدد کاهش دادن ماموریت های یونیفل و قواعد درگیری با ماست لذا در روزهای آتی باید احتیاط کنیم زیرا با توجه به بحران شدید در مرزهایمان با فلسطین اشغالی، نگرانی بدتر شدن شرایط وجود دارد.

حسان دیاب گفت : از سازمان ملل می خواهیم تجاوز اسرائیل را محکوم و قطعنامه 1701 را بردشمن تحمیل کند زیرا لبنان بدان پایبند است اما ادامه نقض این قطعنامه توسط دشمن به سقوطش منجر می شود و لبنان با کاهش ماموریت های یونیفل به دلیل تضعیف قطعنامه 1701 مخالف است.

وی در توییت سوم نوشت: ( اسرائیل تجاوزگر است ودر کنارش امنیتی وجود ندارد ،لبنان تجاوز دشمن به حاکمیت لبنان در نقض جدید قطعنامه 1701 را برای تشدید درگیری به منظور کاهش ماموریت های نیروهای یونیفل در جنوب را محکوم می کند. در صورت عدم کاهش ماموریت یونیفل و کاهش شمار نیروهایش، تلاش هایی برای اعمال فشار بر لبنان آغاز می شود.

مقاومت اسلامی نیز تاکید کرد همه ادعاهای رسانه های دشمن در ناکام گذاردن عملیات نفوذ از اراضی لبنان به داخل فسلطین اشغالی و شهادت و زخمی شدن نیروهای مقاومت در عملیات بمباران اطراف پایگاههای اشغالگران در مزارع شبعا نادرست است و تلاش برای ایجاد پیروزی های توهمی و دروغین است.

مقاومت اسلامی تاکید کرد امروز درگیری یا تیراندازی تا الان نداشته بلکه همه حملات از سوی دشمن ترسو و نگران بوده است.

سهیل دیاب نیز شامگاه دوشنبه به نقل از نیروهای مقاومت اسلامی گفت : بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی تا الان هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی آنان آغاز نشده است.

یک شهروند فلسطینی به نام عبود نیز با عنوان هشتگ فلسطین اشغالی به نقل از کمیته های مقاومت فلسطین نوشت:دستپاچگی و ترس دشمن در برابر حز ب الله دلیلی بر شکست روحی انان است که به شکست کاملشان منجر می شود .

مقاومت اسلامی نیزدر همین راستا وعده داد به شهادت علی کامل محسن که در حملات صهیونیستی در اطراف فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسیده و صهیونیست ها باید در انتظار نتایج جنایتهایشان باشند

بمباران امروز روستای الهباریه و حمله به منزل یکی از شهروندان هرگز قابل گذشت نیست .

علی نورالدین یکی دیگر از کاربرها به نقل از مقاومت اسلامی نوشت: پیروزی از آن خداوند عزیز جبار است

از سوی دیگرروزنامه یدیعوت احرونوت با هشتگ رسانه دشمن، به بیانیه دبیر کل حزب الله اشاره کرد که " کاملا اماده باشید " سخن سید حسن نصرالله در یکی از سخنرانی هایش که یک سال پیش گفته بود و به یکی از محبوبترین عبارت های حزب الله تبدیل شد و دیروز ستاره اش در شبکه های اجتماعی درخشیدن گرفت .

بخش های خبری شامگاهی نیز در ابتدای خبرها بدان استناد کردند که منظور از آن این است که ما وقت و زمانی که مناسب ببینیم عمل خواهیم کرد ،علیه آنان جنگ روانی به راه می اندازیم و شما در مرزها منتظر باشید.

این روزنامه اعتراف کرد حوادثی که در هار دوف (مزارع شبعا )رخ داد، تاسف باراست زیرا حزب الله موفق شد بار دیگر نتیجه ی خوبی به دست بیاورد.

(M. abo. ali. sh ) نوشت : اویگدور لیبرمان وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی : نصرالله ثابت کرده که حرفش واقعی است و چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان است یک نفر از حزب الله در دمشق به شهادت رسید و الان همه شمال به حالت فلج درآمده است.

ولید العمری نیز درهمین راستا با هشتگ " رسانه های دشمن" نوشت: رسانه های اسرائیلی به نقل ازعمیرام لیوین، فرمانده اسبق منطقه شمالی ارتش صهیونیستی نوشت،حادثه امنیتی دیروز شرم آور و مدیریتش ناکام بود و نصرالله برنامه خود را بر اسرائیل دیکته می کند.

وی نوشت : در درگیری با حزب الله باختیم، ارتش اسرائیل 4 روز آنجا حالت آماده باش کامل بود و در منطقه شمالی نیز فلج بود و سربازان به شیب پشتی فرود آمدند تا از لبنان دیده نشوند در حالی که شهروندان لبنانی آزادانه در مرزها حرکت می کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها