فریبکاری به سبک صهیونیست ها

فریبکاری به سبک صهیونیست ها
يکشنبه 19 مرداد 1399 - 23:11

کاربران شبکه های اجتماعی به بمباران اخیر رژیم اشغالگر علیه غزه واکنش نشان دادند و آن را بیانگر وحشیگری رژیم صهیونیستی و نمایانگر چهره واقعی این رژیم دانستند بویژه که بمباران فقط چند ساعت پس از نمایش پرچم لبنان روی شهرداری شهر تل آویو که مقامات اسراییلی آن را همبستگی با لبنان دانستند، صورت گرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

کاربران با راه اندازی هشتگ "غزه زیر بمباران" دیدگاه های خود درباره این مساله را بیان کردند.

یکی از کاربران نوشت: از لحاظ "انسانی" با انفجار بندر بیروت اعلام همبستگی می کنند و فقط پس از چند ساعت، خانه ها را منفجر می کنند، کودکان را یتیم می کنند، اهالی را آواره می کنند. اشغالگران صهیونیست اینگونه هستند.

کاربر دیگری توییت کرد: شب گذشته زمانی که در خانه های خود در آرامش بسر می بردیم، غزه در معرض بمباران دشمن قرار گرفته بود؛ در حالی که این دشمن خود را بیگناه و معصوم نشان می دهد و برخی نیز آن را باور می کنند فقط به خاطر اینکه پرچم لبنان را روی شهرداری تل آویو به نمایش گذاشت.

یکی دیگر از کاربران با انتقاد از وحشیگری اسراییلی ها، تصاویری از هدف گرفتن غزه منتشر کرد و نوشت: "اسراییل نمونه ای زنده از نبود انسانیت است".

تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی با مردم غزه ابراز همدلی کردند؛ فلسطینیان در معرض انواع تجاوزگری ها قرار می گیرند در حالی که عربها سکوت اختیار کردند و خواهان عادیسازی روابط با صهیونیست ها هستند.

کاربری نوشت: خدا به شما کمک کند و صبر دهد. این یک امتحان برای ماست. اما شما هم در دنیا و هم در آخرت پیروز شدید. خدایا صهیونیستهای یهودی و صهیونیستهای عرب که به بهانه صلح در منطقه، درصدد عادیسازی روابطند، به سزای اعمالشان برسان.

کاربر دیگری از این اقدامات جنایتکارانه انتقاد کرد و نوشت: جهان چرا در قبال بمباران غزه سکوت کرده است. حمایت و پشتیبانی آنها کجاست... غزه می گرید و شما را صدا می کند و هر روز کشته می شود و هیچ کسی کوچکترین اعتنایی نمی کند.

یکی دیگر از کاربران نیز توییت کرد: جهانیان در آرامش به خواب می روند و غزه روی خواب را نمی بیند و صدای انفجار متوقف نمی شود. ساکنان غزه اینک زیر بمباران شدید صیهونیستها هستند.

جنگنده های رژیم اشغالگر اسراییلی شامگاه پنجشنبه منطقه ای در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند. یک منبع امنیتی تاکید کرد که جنگنده های اسراییلی دو موشک به سمت پایگاه حماس شلیک کرد و خسارتهای گسترده ای در منطقه بر جای گذاشت.

پربیننده ترین خبرها