آل ‌خلیفه، خاندان مزدوری که خود خواهان عادی‌سازی روابط با اسرائیل و شتاب بخشیدن به آن شد

آل ‌خلیفه، خاندان مزدوری که خود خواهان عادی‌سازی روابط با اسرائیل و شتاب بخشیدن به آن شد
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 19:19

خیانت، مزدوری، ذلت، فرومایگی و پستی برازنده حکام بحرین است. اسراری که روزنامه‌ها و خبرنگاران در رژیم صهیونیستی درباره پشت‌پرده عادی‌سازی با بحرین افشا کرده‌اند، بسیار تاسف‌برانگیز است.

العالم- کشکول

"باراک فید" روزنامه‌نگار اسرائیلی، که به داشتن رابطه‌ای مستحکم با محافل سیاسی در تل‌آویو و با دولت آمریکا معروف است، به نقل از منابع سیاسی بلندپایه در واشنگتن و منامه اعلام کرد، مسئولان ارشد بحرین در روز 13 آگوست گذشته فقط طی چند ساعت بعد از توافق ابوظبی و تل‌آویو برای برقراری روابط کامل، با "جرد کوشنر" مشاور ارشد و داماد ترامپ تماس تلفنی برقرار کرده و گفتند: "می‌خواهیم ما بعد از امارات (در روند عادی‌سازی) وارد شویم."

این روزنامه‌نگار به نقل از همان منابع تأکید کرد، بر خلاف توافق دوجانبه امارات و رژیم اسرائیل که حتی از شرکای نتانیاهو در کابینه ائتلافی بسیار مخفی ماند، ولی توافق عادی‌سازی با بحرین علنی بود و تمامی طرف‌ها از آن اطلاع قبلی داشتند و نهایی کردن توافق با بحرین تنها 29 روز طول کشید.

آیا ننگ و عاری بزرگ‌ترین از این ننگ است که "پادشاه یک کشور عربی" به عادی‌سازی با رژیم اسرائیل متوسل و شتاب بخشیدن به علنی کردن این توافق را خواستار می‌شود و بعد از آن، مدعی "عربیت"، "اسلام" و "رهبری" بر ملتی اصیل مانند ملت بحرین می‌شود؟!!

موضوع قابل توجه این است که در سال 2011 که ملت بحرین برای نجات این کشور از خاندان آل‌خلیفه، که طی دهه‌ها رابطه‌ای مشکوک با صهیونیسم جهانی داشت، به‌پا خواستند رسانه‌های کشورهای عربی مرتجع اقدام به سم‌پاشی علیه انقلاب بحرین کرده و این انقلاب را "انقلاب طایفه‌ای" و "انقلاب شیعه علیه سنی" توصیف کردند و از سوی دیگر، علمای دینی وابسته به این رژیم مرتجع، که ادعای دانش، تقوا و حمایت از آرمان فلسطینی می‌کردند، در تلاش‌های "فرقه‌ای انزجارآمیز" سهیم شدند. ولی ما اینک هیچ اظهارنظری از آنها درباره عادی‌سازی حکام "سُنی" با رژیم صهیونیستی نمی‌شنویم؛ چرا که این حکام عربی و علمای دینی وفادار به آنها به ابزاری ارزان در خدمت صهیونیسم جهانی تبدیل شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها